مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه Innovative Business Studies 2 |
نشریه Journal of System Management 1 |
نشریه آموزش محیط زیست و توسعه پایدار 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
اقتصاد 2 |
علوم تربیتی 1 |
مدیریت 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 4 |
-
1.
Intuitive Fuzzy Assessment (IFSs) Customers Green Perception Acceptance Based on the Visual Themes of Green Advertising in Social Media
نویسنده : Zahedi، Farzad ؛ Yazdani، Sohrab ؛ Mahmoudzadeh، Morteza ؛ نویسنده مسئول : Bodaghi Khajeh Noubar، Hossein ؛
مجله : آموزش محیط زیست و توسعه پایدار » تابستان 1401- شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 125 تا 145 )
کلیدواژه ها: پذیرش ادراک سبز مشتریان مضامین بصری تبلیغات سبز هویت بخشیدن به برند Accepting the Green Perception of Customers Visual themes of Green Advertising Identify the Brand
-
2.
Relationship Quality and Customer Lifetime Value in the Banking Industry: The Mediating Role of Brand Equity
نویسنده : Seyedin، Bahram ؛ Ramezani، Mojtaba ؛ Bodaghi Khajeh Noubar، Hossein ؛ Alavimatin، Yaghob ؛
مجله : Innovative Business Studies » Winter 2022 , Volume 1 - Number3 (18 صفحه - از 16 تا 33 )
کلیدواژه ها: Banking Customer Lifetime Value relationship quality brand equity
-
3.
Designation and prioritization of parameters Affecting the efficiency of Managerial development
نویسنده : bodaghi khajeh Noubar، Hossein ؛ Rahimzadeh Holagh، Sam ؛
مجله : Innovative Business Studies » Summer 2021, Volume1 - Number 1 (8 صفحه - از 1 تا 8 )
کلیدواژه ها: Fuzzy AHP Staff Performance ACHIEVE Model Managerial developments
-
4.
Validation of the Pattern of Brand Marketing Efforts on Social Media with Customers in the Dermato-Cosmetic Industry
نویسنده : Kafilaleh، Yones ؛ Motemani، Alireza ؛ Peyvasteh، Aliakbar ؛ نویسنده مسئول : Bodaghi Khajeh Noubar، Hossein ؛
مجله : Journal of System Management » Summer 2021, Volume 7 - Number 3 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (17 صفحه - از 315 تا 331 )
کلیدواژه ها: Partial Least Squares Brand Marketing Effort Pattern in Social Media Dermato-cosmetics Industry