-
1.
نویسنده : بازاری، محمد علی ؛ نویسنده مسئول : ذبیحی، محمدرضا ؛
مجله:جستارهایی در مدیریت»تابستان 1402 - شماره 3 (19 صفحه - از 120 تا 138 )
کلیدواژه ها:تاثیرات اجتماعیبازاریابی دهان به دهانبازاریابی محتوای دیجیتال
نویسنده : بازاری، محمد علی ؛ نویسنده مسئول : ذبیحی، محمدرضا ؛
مجله:جستارهایی در مدیریت»تابستان 1402 - شماره 3 (19 صفحه - از 120 تا 138 )
کلیدواژه ها:تاثیرات اجتماعیبازاریابی دهان به دهانبازاریابی محتوای دیجیتال