کلیدواژه بازاریابی محتوای دیجیتال / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
شناسایی عوامل موثر بازاریابی محتوای دیجیتال بر درگیرسازی مصرفکننده با برند: رویکرد بیبلیومتریک
نویسنده : زمان فشمی، رحیمه ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ سیدامیری، نادر ؛ احدی، پری ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 571 تا 599 )
کلیدواژه ها: بیبلیومتریک بازاریابی محتوای دیجیتال چارچوب TCM-ADO درگیرسازی مصرفکننده با برند شناسایی کاربر پژوهش
-
2.
شناسایی پیشایندها و پسایندهای بازاریابی محتوای دیجیتال با استفاده از مدل نظریه ای داده بنیاد (مطالعۀ موردی: بلاگرهای اینستاگرام)
نویسنده : حاجیحسینی، عفت ؛ ثانویفرد، رسول ؛ حمیدیزاده، علی ؛
مجله : پردازش و مدیریت اطلاعات » زمستان 1400 - شماره 106 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 557 تا 585 )
کلیدواژه ها: مخاطب نظریه دادهبنیاد اینستاگرام بازاریابی محتوای دیجیتال دنبالکننده
-
3.
ارزیابی تأثیر بازاریابی دیجیتال بر رشد مشارکت، اعتماد و ارزش مصرف کننده
نویسنده : اکرمی، فریده ؛ نویسنده مسئول : حاجی علی اکبری، فیروزه ؛
مجله : بررسی های بازرگانی » آذر و دی 1400- شماره 110 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 107 تا 120 )
کلیدواژه ها: مشارکت اعتماد بازاریابی محتوای دیجیتال ارزش مصرفکننده بانک شهر