کلیدواژه بازاریابی محتوای دیجیتال / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : بازاری، محمد علی ؛ نویسنده مسئول : ذبیحی، محمدرضا ؛
مجله:جستارهایی در مدیریت»تابستان 1402 - شماره 3 (19 صفحه - از 120 تا 138 )
کلیدواژه ها:تاثیرات اجتماعیبازاریابی دهان به دهانبازاریابی محتوای دیجیتال
-
2.
نویسنده : زمان فشمی، رحیمه ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ سیدامیری، نادر ؛ احدی، پری ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 571 تا 599 )
کلیدواژه ها:بیبلیومتریکبازاریابی محتوای دیجیتالچارچوب TCM-ADOدرگیرسازی مصرفکننده با برندشناساییکاربرپژوهش
-
3.
نویسنده : حاجیحسینی، عفت ؛ ثانویفرد، رسول ؛ حمیدیزاده، علی ؛
مجله:پردازش و مدیریت اطلاعات»زمستان 1400 - شماره 106 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 557 تا 585 )
کلیدواژه ها:مخاطبنظریه دادهبنیاداینستاگرامبازاریابی محتوای دیجیتالدنبالکننده
-
4.
نویسنده : اکرمی، فریده ؛ نویسنده مسئول : حاجی علی اکبری، فیروزه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1400- شماره 110 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 107 تا 120 )
کلیدواژه ها:مشارکتاعتمادبازاریابی محتوای دیجیتالارزش مصرفکنندهبانک شهر