کلیدواژه اثرگذاری تبلیغات اینترنتی / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : فیض، داود ؛ راستی، فرشته ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1393 - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 65 تا 86 )
کلیدواژه ها:اثرگذاری تبلیغات اینترنتیدرجهی درگیری کالاطراحی محتوای تبلیغاتنگرش مثبت به تبلیغاتوب سایت انتخابی برای انتشار تبلیغاتتبلیغاتگردشگریوباطلاعاتوبسایتتبلیغات اینترنتی