کلیدواژه برنامه درسی زبانی / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
بررسی ارتباط میان برنامه های درسی زبانی و افزایش قابلیت های هیجانی-اجتماعی زبان آموزان در چارچوب نظریه آموزش زبان کاربردی
نویسنده : قهاری، شیما ؛ پیش قدم، رضا ؛ قبانچی، ضرغام ؛ غضنفری، محمد ؛
مجله : مطالعات زبان و ترجمه » تابستان 1391 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 93 تا 115 )
کلیدواژه ها: نظریه آموزش زبان کاربردی هوش هیجانی-اجتماعی (یا توانایی های احساسی-اجتماعی) نظریه آموزش مهارت های زندگی برنامه درسی زبانی برنامه درسی زندگی-محور