کلیدواژه خدمات مشتریان / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
شناسایی و ارزیابی ریسک عملیاتی فرآیند مدیریت اطلاعات، ارتباطات و فعالیتهای خدمات مشتریان بانک انصار
نویسنده مسئول : صادقی عمروآبادی، بهروز ؛ نویسنده : یزدانی، محمد ؛
مجله:اقتصاد و بانکداری اسلامی»تابستان 1399 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 221 تا 246 )
کلیدواژه ها:ارتباطاتمدیریت اطلاعاتریسک عملیاتیخدمات مشتریانبانک انصار.
-
2.
نویسنده : فرمهینی فراهانی، زهرا ؛ عطایی، محمد ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1395 - شماره 13 (16 صفحه - از 51 تا 66 )
کلیدواژه ها:رهبریمدیریت عملکردبانکداری الکترونیکیچابکی سازمانیآمادگی برای تغییر سازمانیفرهنگ و ارزش های حاکم بر بانکخدمات مشتریانضریب همبستگی پیرسوناطلاعات
-
3.
مجله:میثاق مدیران»شهریور 1388 - شماره 43 (2 صفحه - از 28 تا 29 )