کلیدواژه سفارشی سازی انبوه / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : اصانلو، بهاره ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 39 تا 54 )
کلیدواژه ها:چابکی مشتریسفارشی سازی انبوهتمايزات فردیمشارکت در مزايای وظيفه ایمشارکت در مزايای نمادی
-
2.
نویسنده : زندحسامی، حسام ؛ نویسنده مسئول : فرید، سمیه ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1392 - شماره 13 (11 صفحه - از 7 تا 17 )
کلیدواژه ها:مدیریت کیفیت جامعکیفیتسفارشیسازی انبوه
-
3.
نویسنده : مشبکی، اصغر ؛ مرادی، حمید ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1390، دوره پانزدهم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 217 تا 238 )
کلیدواژه ها:سفارشی سازی انبوهارزش تمایزات فردیارزش درک شده از محصول سفارشی سازی شده