موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 72 |
علوم اجتماعی 8 |
میان رشته ای 5 |
روانشناسی 4 |
حوزه سلامت 3 |
حسابداری 3 |
علوم تربیتی 3 |
اقتصاد 2 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 2 |
علوم سیاسی 2 |
جغرافیا 1 |
تربیت بدنی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 106 |
-
1.
دگردیسی سازماین برای تطبیق سریع با محیط
نویسنده مسئول : مشایخی، مسعود ؛ نویسنده : مشبکی، اصغر ؛
مجله : مطالعات مدیریت، بهبود و تحول » تابستان 1401 - شماره 104 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 152 تا 170 )
کلیدواژه ها: دگردیسی سازمانی چالاکی استراتژیک تطبیق سازمانی تیوری داده بنیاد
-
2.
الگوی خط مشی رفتار خریدار مجازی با تکیه بر متغیر اعتماد به برند آنلاین
نویسنده : احمدی چهره برق، سیاوش ؛ صناعی، کامبیز ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ نویسنده مسئول : مشبکی، اصغر ؛
مجله : خط مشی گذاری عمومی در مدیریت » تابستان 1401- شماره 46 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 133 تا 152 )
کلیدواژه ها: رویکرد ترکیبی خرید اینترنتی قصد خرید واژگان کلیدی: خط مشی اعتماد به برند آنلاین داده بنیاد
-
3.
تأثیر بازاریابی معرف بر قصد خرید مشتریان: بررسی نقش میانجی اعتماد مشتری و تعدیلگری درگیری ذهنی و ادراک مشتری (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی)
نویسنده : معصومی، مائده ؛ کردناییج، اسدالله ؛ مشبکی، اصغر ؛
مجله : مدیریت بازاریابی » تابستان 1401 - شماره 55 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 43 تا 60 )
کلیدواژه ها: بازاریابی معرف قصد خرید مشتری اعتماد مشتری درگیری ذهنی ادراک مشتری
-
4.
شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی
نویسنده مسئول : کردنائیج، اسدالله ؛ نویسنده : مشبکی، اصغر ؛ اصغری گودرزی، فاطمه ؛
مجله : چشم انداز مدیریت بازرگانی » بهار 1401 - شماره 82 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 37 تا 70 )
کلیدواژه ها: تحلیل مضمون اﺳﺘﺎرت آپ همآفرینی اقتصاد اشتراکی هم آفرینی ارزش پلتفرم مشتری اطلاعات ارزش کاربران مضمون
-
5.
الگوی ارزیابی عملکرد در توسعه سرمایه گذاری مشترک بین المللی جمهوری اسلامی ایران با راهبرد فاکتورهای بازارگرایی
نویسنده : آتیه کار، غلامرضا ؛ مشبکی، اصغر ؛ نویسنده مسئول : نعامی، عبدالله ؛
مجله : روابط خارجی » بهار 1401 - شماره 53 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 125 تا 154 )
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد بازارگرایی تحلیل شبکهای سرمایه گذاری مشترک بین المللی الگوی توسعه صادرات
-
6.
بررسی تاثیر تصویر برند بر مصرف نمایشی: با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزشهای خرید، قصد خرید و نقش تعدیلگر جنسیت (موردمطالعه: شرکت نوین چرم)
نویسنده مسئول : خداداد حسینی، سید حمید ؛ نویسنده : مشبکی، اصغر ؛ فرهادی، الناز ؛
مجله : مدیریت برند » زمستان 1399 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 42 تا 74 )
کلیدواژه ها: تصویر برند ارزش لذتجویی مصرف نمایشی ارزش منحصربهفرد بودن ارزش طبقه اجتماعی قصد خرید کالای لوکس مصـرف برنـد هـا مصــرف خریـد
-
7.
تاثیر مصرفگرایی خارجی بر تمایل به خرید محصولات ایرانی
نویسنده مسئول : شیخه پور، زانیار ؛ نویسنده : مشبکی، اصغر ؛ خدادادحسینی، سیدحمید ؛ منصوری موید، فرشته ؛
مجله : بررسی های بازرگانی » مرداد و شهریور 1399- شماره 102 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 9 تا 24 )
کلیدواژه ها: بیگانگی ملی گرایی جهانشهری بین المللی بودن و تمایل به خرید محصولات داخلی
-
8.
طراحی مدل جمع سپاری فراکتالی به کمک تکنیک ارزیابی اثرات سریع و مدل چهار سطحی کانونی
نویسنده مسئول : ممتاز، حسین ؛ نویسنده : هاشم زاده، غلامرضا ؛ مشبکی، اصغر ؛ فتحی هفشجانی، کیامرث ؛
مجله : مدیریت نوآوری » تابستان 1399 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 95 تا 125 )
کلیدواژه ها: فراکتال مدلجمعسپاریفراکتالی ماتریسارزیابیاثراتسریع FFLM جمعسپاری روشPoSets
-
9.
همگرایی در رویکردهای چندبعدی بین بخشی و بین سازمانی در پژوهشهای ارزیابی عملکرد: مرور نظاممند ادبیات B2B فروش
نویسنده : خداداد حسینی، سید حمید ؛ کردنائیج، اسداله ؛ راضی، نسرین ؛ مشبکی، اصغر ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » تابستان 1399، دوره دوازدهم ، شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 285 تا 314 )
کلیدواژه ها: مرور نظاممند رویکرد چندسطحی عملکرد فروش عملکرد فروشنده فروش فروشنده روش هـا مشتری پژوهش فـروش
-
10.
استراتژی مسئولیت اجتماعی در بانکهای دولتی با رویکرد فرهنگ ایرانی اسلامی
نویسنده : عسگری، کاظم ؛ مشبکی، اصغر ؛ نویسنده مسئول : عزیزی، شهریار ؛
مجله : پژوهش های مدیریت راهبردی » تابستان 1399 - شماره 77 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (28 صفحه - از 99 تا 126 )
کلیدواژه ها: نظام بانکی تحلیل تم فرهنگ ایرانی اسلامی استراتژی مسئولیت اجتماعی استراتژی بانک کارکنان محیط زیست