کلیدواژه قصد خرید / (347 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حاجی بابائی، حسین ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1403، دوره پنجم - شماره 4 (21 صفحه - از 25 تا 45 )
کلیدواژه ها:قصد خریدآنتروپومورفیسمپذیرش هوش مصنوعی نظریه دره وهمینظریه حضور و پاسخ اجتماعی
-
2.
نویسنده مسئول : الماسی فرد، محمد رسول ؛ نویسنده : حسینی، سید فرهاد ؛ کریمی، حسین ؛
مجله:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»پاییز و زمستان 1403، دوره دوم - شماره 2 (16 صفحه - از 75 تا 90 )
کلیدواژه ها:تبلیغات شفاهیتصویر برندامور خیریهقصد خریدبازاریابی خیرخواهانه
-
3.
نویسنده : خانی پردنجانی، سجاد ؛ نویسنده مسئول : بنی هاشمی، سید جلال ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1403 - شماره 37 ، ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 63 تا 80 )
کلیدواژه ها:قصد خریدنگرش مصرف کنندهدیجیکالاقصد خرید برخطمحتوای تولیدی کاربربر
-
4.
نویسنده مسئول : کیانی، محمد سعید ؛
مجله:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»تابستان 1403 - شماره 18 (10 صفحه - از 209 تا 218 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتنگرشقصد خریدرسانه اجتماعیمدیریت ورزشی
-
5.
نویسنده : رسولی، مونا ؛ روح الامینی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : قلی پور فریدونی، شهربانو ؛
مجله:تکنولوژی در کارآفرینی و مدیریت استراتژیک»تابستان 1403 - شماره 8 (16 صفحه - از 30 تا 45 )
کلیدواژه ها:رفتار خریدنظریه داده بنیادقصد خریدتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
-
6.
نویسنده : پوردلان، نیلوفر ؛ بهبودی، امید ؛ شیخ الاسلامی، زینب ؛ نویسنده مسئول : رحیم نیا، فریبرز ؛
مجله:بررسی های مدیریت رسانه»تابستان 1403 - شماره 10 (25 صفحه - از 263 تا 287 )
کلیدواژه ها:محتوای رسانههای اجتماعیقصد خریدکیفیت اطلاعاتاعتبار منبع
-
7.
نویسنده مسئول : موذن، داود ؛ نویسنده : هرسمی نیک، کیومرث ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»تابستان 1403 - شماره 19 (20 صفحه - از 26 تا 45 )
کلیدواژه ها:نگرششبکه های اجتماعیدرگیری ذهنیقصد خریداینستاگرامارتقای خودجوامع برند آن لاینتایید خودکاربرقصد خرید مجدد
-
8.
نویسنده : شیری، وحید ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت ، بین المللی (6 صفحه - از 598 تا 603 )
کلیدواژه ها:مشتریبرندتصویر برندقصد خرید
-
9.
نویسنده : موسوی اصل، سید جواد ؛ کیماسی، مسعود ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی ، ملی (15 صفحه - از 377 تا 391 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندقصد خریدنگرش به تبلیغاتانسان وارگیسطوح درگیری محصول
-
10.
نویسنده : شیرمحمدی، ایمان ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی ، بین المللی (20 صفحه - از 1186 تا 1205 )
کلیدواژه ها:قصد خریدغوطه وریمشارکت مصرف کنندهکیفیت هوش مصنوعیتایید نام تجاری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (95 مقاله)
- علمی-پژوهشی (47 مقاله)
- الف (19 مقاله)
- ج (10 مقاله)
- د (4 مقاله)
- علمی-ترویجی (4 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (18 مقاله)
- همایش ملی (14 مقاله)