کلیدواژه قصد خرید / (196 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
تأثیر ویژگیهای تبلیغات در رسانههای اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با رویکرد پژوهش توصیفی
نویسنده : احمدنژادمستی، امیررضا ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛
مجله : مدیریت بازاریابی » تابستان 1401 - شماره 55 (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها: تبلیغات بازاریابی مشتریان شبکههای اجتماعی قصد خرید
-
2.
بررسی تأثیر ویژگیهای تبلیغات رسانههای اجتماعی بر قصد خرید مشتریان جوان در صنعت لوازم الکترونیک (مورد مطالعه: دیجی کالا)
نویسنده : حاجی کریمی، عباسعلی ؛ یزدانی، شهین ؛ نویسنده مسئول : کریمی جعفری، فاطمه ؛
مجله : مدیریت بازاریابی » تابستان 1401 - شماره 55 (20 صفحه - از 61 تا 80 )
کلیدواژه ها: شبکههای اجتماعی بازاریابی الکترونیکی عملکرد مورد انتظار قصد خرید انگیزه لذت بخش
-
3.
بررسی تأثیر تعاملات رسانه های اجتماعی بر قصد خرید و تعامل رفتاری مشتریان با تأکید بر عوامل منبع و محتوا
نویسنده : قهرمان زاده، جواد ؛
مجله : چشم انداز حسابداری و مدیریت » تابستان 1401، دوره پنجم- شماره 62(جلد 3) (8 صفحه - از 1 تا 8 )
کلیدواژه ها: قصد خرید تعاملات رسانه های اجتماعی تعامل رفتاری مشتریان منبع و محتوا
-
4.
ارائه مدل تاثیر مسکات برند بر آگاهی از برند، یادآوری برند و قصد خرید مصرف کنندگان کالاهای ورزشی
نویسنده مسئول : نصر اصفهانی، داود ؛ نویسنده : سلطان حسینی، محمد ؛ شمس، هنگامه ؛ رهبری، سمیه ؛
مجله : مدیریت ورزشی » بهار 1401 - شماره 56 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (23 صفحه - از 285 تا 307 )
کلیدواژه ها: آگاهی برند قصد خرید مسکات یادآوری برند کالاهای ورزشی
-
5.
نقش نوآوری بازاریابی و تبلیغات خلاقانه در قصد خرید مشتریان شرکت دیجی کالا
نویسنده : روستا، علیرضا ؛
مجله : ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی » بهار 1401، دوره یازدهم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (35 صفحه - از 75 تا 109 )
کلیدواژه ها: قصد خرید نوآوری بازاریابی تبلیغات خلاقانه رفتار خرید واقعی و شرکت دیجی کالا
-
6.
تحلیل و ارزیابی اثر رسانه های اجتماعی بر قصدخرید برندهای جعلی: با میانجی گری نگرش و سبک زندگی مصرف کنندگان
نویسنده : حسنوند، زهرا ؛ حکاک، محمد ؛ نویسنده مسئول : وحدتی، حجت ؛
مجله : مطالعات رسانه های نوین » بهار 1401- شماره 29 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (32 صفحه - از 304 تا 335 )
کلیدواژه ها: نگرش رسانه اجتماعی تقلب فریبنده و غیرفریبنده قصدخرید. سبکزندگی
-
7.
تبیین نقش تعامل دانش مشتری در قصد خرید مصرفکنندگان با رویکرد رفتار اطلاعاتی
نویسنده : مستقل، سهراب ؛ نعامی، عبداله ؛ آسایش، فرزاد ؛ نویسنده مسئول : البونعیمی، ابراهیم ؛
مجله : تعامل انسان و اطلاعات » بهار 1401 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (12 صفحه - از 60 تا 71 )
کلیدواژه ها: بازاریابی ارزشافزوده رفتار اطلاعاتی دانش مشتری قصد خرید صنایع الکتریکی.
-
8.
بررسی تأثیر فعالیتهای بازراریابی شبکههای اجتماعی بر قصد خرید مجدد و ارتباط اجتماعی پایدار (مورد مطالعه: شرکت آتیساز ایرانیان در شهر مشهد)
نویسنده مسئول : قربی، سیده سمیه ؛ نویسنده : اکبری اره کمری، محمد ؛ قاسمی نامقی، محمد ؛
مجله : مدیریت بازاریابی » بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 (19 صفحه - از 111 تا 129 )
کلیدواژه ها: قصد خرید هویت اجتماعی بازاریابی شبکههای اجتماعی ارتباط اجتماعی پایدار
-
9.
ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ اﺛﺮﺑﺨﺸﯽ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺮ ﻗﺼﺪ ﺧﺮﯾﺪ از ﻃﺮﯾﻖ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ دﯾﺠﯿﺘﺎل
نویسنده : شلیله، کیوان ؛
همایش : پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران » دوره -11؛ 1400/12/19 - 1400/12/19 (10 صفحه - از 875 تا 884 )
کلیدواژه ها: ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺑﺮﻧﺪ ﻗﺼﺪ ﺧﺮﯾﺪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ دﯾﺠﯿﺘﺎل ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﻣﺤﺘﻮا ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺷﺒﮑﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ وب ﺳﺎﯾﺖ
-
10.
بررسی تأثیر بازاریابی آنلاین بر قصد خرید ورضایت مصرف کنندگان دیجی کالا
نویسنده : صفوی، سیمین ؛
همایش : پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری » دوره 2؛ 1400/11/08 - 1400/11/08 (30 صفحه - از 142 تا 171 )
کلیدواژه ها: قصد خرید نوآوری رضایت مصرف کنندگان بازاریابی آنلاین دیجی کالا