کلیدواژه صنعت گردشگری / (274 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
تأثیر مخاطرات محیطی بر سرمایۀ تصویری مقاصد گردشگری (مطالعۀ موردی: بخش میانکوه شهرستان اردل)
نویسنده مسئول : صیدایی، سید اسکندر ؛ نویسنده : نظری، حمید ؛ جمینی، داود ؛ قنبری، یوسف ؛
مجله : مدیریت مخاطرات محیطی » تابستان 14002، دوره دهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 123 تا 135 )
کلیدواژه ها: صنعت گردشگری مخاطرات محیطی بخش میانکوه سرمایۀ تصویری
-
2.
خط مشی فرصتهای کارآفرینانه در صنعت گردشگری استان آذربایجان شرقی
نویسنده : مهدیلوی، روحاله ؛ مدرس خیابانی، فرزین ؛ فقهی فرهمند، ناصر ؛ نویسنده مسئول : ایرانزاده، سلیمان ؛
مجله : خط مشی گذاری عمومی در مدیریت » بهار 1402- شماره 49 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 75 تا 92 )
کلیدواژه ها: صنعت گردشگری روش آمیخته فرصتهای کارآفرینی
-
3.
بررسی و تحلیل منطقهای اشتغالزایی صنعت گردشگری: مطالعه موردی استان خراسان رضوی
نویسنده مسئول : رفیعی دارانی، هادی ؛ نویسنده : بهرامی نسب، مهسا ؛ رحمانی، فاطمه ؛ براتی، جواد ؛
مجله : پژوهش ها و سیاست های اقتصادی » زمستان 1401 - شماره 104 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 183 تا 208 )
کلیدواژه ها: اشتغال سرمایه گذاری صنعت گردشگری استان خراسان رضوی داده ستانده
-
4.
بررسی و توسعه استعدادهای پایدار گردشگری محلی شهرستان ملایر با استفاده از روش SWOT
نویسنده مسئول : چگنی، مهران ؛
مجله : پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار » زمستان 1401 - شماره 21 (12 صفحه - از 43 تا 54 )
کلیدواژه ها: اهداف راهبردی صنعت گردشگری زیرساختها روش SWOT گردشگری پایدار بومی (NGO)ها
-
5.
بررسی و تحلیل آثار کووید-19 بر صنعت گردشگری در فضاهای پیراشهری مطالعه موردی: شهر جوانرود
نویسنده : جمشیدی، علی رضا ؛ شمس الدینی، علی ؛ نویسنده مسئول : جمینی، داود ؛
مجله : گردشگری شهری » زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 23 تا 45 )
کلیدواژه ها: صنعت گردشگری بازارچه مرزی الگوی ذهنی روششناسی کیو کووید-19
-
6.
شناسایی ابعاد و مؤلفههای بازاریابی مشتریان صنعت گردشگری ایران با رویکرد کیفی
نویسنده : احمدی، فاطمه ؛ روستا، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : عسکری، احمد ؛
مجله : ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار » زمستان 1401 - شماره 6 (12 صفحه - از 49 تا 60 )
کلیدواژه ها: بازاریابی کیفیت خدمات صنعت گردشگری بازاریابی مشتریان
-
7.
شناسایی الگوهای ذهنی کارآفرینان گردشگری نسبت به کارآفرینی پایدار گردشگری با استفاده از روش کیو؛ (موردمطالعه: استان همدان)
نویسنده مسئول : جباری، گلنوش ؛ نویسنده : هاشمی، سید سعید ؛
مجله : گردشگری و توسعه » زمستان 1401 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 185 تا 197 )
کلیدواژه ها: کارآفرین صنعت گردشگری روش کیو کارآفرینی پایدار ذهنیت کارآفرینان
-
8.
شناخت نقشه مفهومی جمعسپاری در گردشگری هوشمند با رویکرد فراترکیبی
نویسنده : دانشور، فاطمه ؛ گندمکار، امیر ؛ ندیمی شهرکی، محمد حسین ؛ نویسنده مسئول : خادم الحسینی، احمد ؛
مجله : فضای گردشگری » پاییز 1401 - شماره 44 رتبه B (دانشگاه آزاد (24 صفحه - از 39 تا 62 )
کلیدواژه ها: صنعت گردشگری نقشه مفهومی فراترکیب
-
9.
نقش دیپلماسی فرهنگی با تأکید بر گردشگری در افزایش منزلت و پرستیژ سیاسی جمهوری اسلامی ایران
نویسنده : عمرانی، ابوذر ؛
مجله : مطالعات دولت پژوهی در جمهوری اسلامی ایران » پاییز1401، سال هشتم - شماره 3 (33 صفحه - از 11 تا 43 )
کلیدواژه ها: دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران صنعت گردشگری منزلت و پرستیژ سیاسی
-
10.
توسعهٔ یک الگوی نوآوری در گردشگری بهمنزلهٔ صنعتی بینالمللی
نویسنده مسئول : حبیبی راد، امین ؛ نویسنده : ولیپور، فرشته ؛ صفری، سعید ؛
مجله : گردشگری و توسعه » پاییز 1401 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 261 تا 274 )
کلیدواژه ها: مدلسازی معادلات ساختاری نوآوری بازاریابی نوآوری در خدمات توسعه مدل نوآوری صنعت گردشگری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (61 مقاله)
- علمی-پژوهشی (57 مقاله)
- A (14 مقاله)
- الف (13 مقاله)
- ج (12 مقاله)
- B (5 مقاله)
- A+ (5 مقاله)
- علمی-ترویجی (4 مقاله)
- C (1 مقاله)