کلیدواژه فرهنگ مشتریمداری / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : داودی، حسین ؛ فربودنیا، بابک ؛
مجله:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»پاییز 1400 - شماره 3 (14 صفحه - از 32 تا 45 )
کلیدواژه ها:عملکرد بازاریابیفرهنگ مشتری مداریمیزان رضایت از سازمانمیزان شکایت مشتریان
-
2.
نویسنده : کرمپور، عبدالحسن ؛ کاظم الماسی، امیرحسین ؛ نصابی، وحیدرضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»پاییز 1399 - شماره 20 (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:فرهنگ مشتریمداریایجاد ارزش برای مشتریوضوح نقش های عملیاتی بازاریابی و فروشهمکاری بین واحدهای بازاریابی و فروشتعامل بین واحدهای بازاریابی و فروشعملکرد تجاری شرکت و توزیع قدرت تصمیمگیری میان واحدهای بازاریابی و فروش
-
3.
نویسنده : محمداسمعیلی، ندا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1397- شماره 39 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 250 تا 273 )
کلیدواژه ها:فرهنگمشتری مداریفرهنگ مشتری مداریکارکنانسازمانشناساییمشتریانمصاحبهها
-
4.
نویسنده : گل دهان، آیسودا ؛ کریمی، فریبا ؛ نادی، محمد علی ؛ هادیان شیرازی، عبدالرسول ؛
مجله:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»تابستان 1396- شماره 30 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (24 صفحه - از 31 تا 54 )
کلیدواژه ها:آموزش و پرورشآموزههای اسلامفرهنگ مشتریمداریمدیریت خدمت به مشتریانخشنودسازی مشتریان