کلیدواژه Customer gratitude / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : نداف، مهدی ؛ درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ تیرانداز، سحر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1397، دوره دهم- شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 207 تا 228 )
کلیدواژه ها:تعهداعتمادارزش ویژه برندشخصیسازی خدماتقدردانی مشتریکیفیت رابطهارزش ویژة
-
2.
نویسنده : الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ مقدم زاده، نجمه ؛ نویسنده مسئول : باقری قرهبلاغ، هوشمند ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1399 - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 75 تا 91 )
کلیدواژه ها:استراتژیهای بازاریابی رابطهایحقشناسی مشتریکیفیت خدمات