کلیدواژه Integrated Marketing Communication / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : طهمورثی، الهه ؛ مکیزاده، وحید ؛ نویسنده مسئول : حسن پور قروقچی، اسماعیل ؛
مجله:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»تابستان 1403، دوره دوم - شماره 2 (13 صفحه - از 44 تا 56 )
کلیدواژه ها:ارتباطات یکپارچه بازاریابیترغیب مصرفکنندهفضای آفلاین و آنلاین
-
2.
نویسنده : میرکی، محمود ؛ اسمعیلی، نرگس ؛ نویسنده مسئول : یکتایار، مظفر ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1400 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 82 تا 95 )
کلیدواژه ها:نرخ ناسازگاریمدل سلسله مراتب اثرارتباطات یکپارچه بازاریابی
-
3.
نویسنده : Hala Al-Ghafari ؛ Muhammad Khan ؛
مجله:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 16 (10 صفحه - از 255 تا 264 )
کلیدواژه ها:customerSaudi Arabiapurchase intentIntegrated Marketing Communicationfood retail
-
4.
نویسنده : میرکی، محمود ؛ اسماعیلی، نرگس ؛ نویسنده مسئول : یکتایار، مظفر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 199 تا 215 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندگانارتباطات بازاریابی یکپارچهدلبستگی عاطفی به برند
-
5.
نویسنده مسئول : Adousi، Ali ؛ نویسنده : Farhangi، Ali Akbar ؛ Hasangholipour، Tahmoures ؛ Najafbagy، Reza ؛
مجله:Industrial Strategic Management»Winter and Spring 2018, Volume 3 - Number 1 رتبه C (دانشگاه آزاد (10 صفحه - از 68 تا 77 )
کلیدواژه ها:Affective commitmentStrategy Implementationmedia managementIntegrated Marketing Communication
-
6.
نویسنده : Khalili Shojaei، Vahab ؛ Khodadad Hoseinie، Sayed Hamid ؛ Ahmadi، Parviz ؛
مجله:The International Journal of Humanities»Summer 2011, Volume 18 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 133 تا 150 )
کلیدواژه ها:Brandgrounded theoryBrand EngagementOpen CodingAxialCodingSelective CodingIranIntegrated Marketing CommunicationIntegrated Marketing Communications
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (2 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)