کلیدواژه customer / (96 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : رحمانی نژاد، مارال ؛ رضوی، سید محمد ؛ نویسنده مسئول : چهکندی نژاد، علی ؛
مجله:مطالعات فقه اقتصادی»تابستان 1402، دوره پنجم - شماره 2 (ویژه نامه) رتبه ب (وزارت علوم (17 صفحه - از 682 تا 698 )
کلیدواژه ها:حقوق ایرانضمان معاوضیمشتریبایعکنوانسیون بیع بینالمللی کالا
-
2.
نویسنده مسئول : کسرائیان، علیرضا ؛ نویسنده : راه چمنی، احمد ؛ پورنجف زاده اردکانی، محمدباقر ؛
مجله:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»تابستان 1402، دوره اول - شماره 2 (19 صفحه - از 89 تا 107 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیمشتریمحصولبازاریابی اسلامی
-
3.
نویسنده : اشکبوس، محسن ؛
مجله:چشم انداز حسابداری و مدیریت»بهار 1402، دوره ششم - شماره 78 (جلد اول) (9 صفحه - از 170 تا 178 )
کلیدواژه ها:مشتریعملکرد شرکتمشتری محور بودن
-
4.
نویسنده : موذن، فرانک ؛ میردامادی، سید مجتبی ؛ باقرزاده، احد ؛ نویسنده مسئول : شمس، احمد ؛
مجله:تحقیقات حقوق خصوصی و کیفری»زمستان 1401 - شماره 54 رتبه B (دانشگاه آزاد (50 صفحه - از 197 تا 246 )
کلیدواژه ها:حقوق مشتریکنوانسیون بیع بینالمللی کالا1980جبران خسارتحقوق ایرانکالای معیوب
-
5.
نویسنده : Mohammad، Moradi ؛ Nouri، Iraj ؛ نویسنده مسئول : Horri، Mohammad Sadegh ؛
مجله:Advances in Mathematical Finance and Applications»Winter 2023, Volume 8 - Issue 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 203 تا 218 )
کلیدواژه ها:customerprofitabilityCredit RiskRFM model
-
6.
نویسنده مسئول : امیرزاده جیرکلی، منصور ؛
مجله:فقه و اصول (دانشگاه فردوسی مشهد)»زمستان 1401 - شماره 131 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 30 تا 54 )
کلیدواژه ها:استعارهبیعنکاحمشتریاغلیالثّمنمستاماطلاق مجازی
-
7.
نویسنده : Imani، Abdolmajid ؛ Abbasi، Meysam ؛ Ghaffari، Hassan ؛ نویسنده مسئول : Ahang، Farahnaz ؛
مجله:New Political Economy»June 2022 - Number 5 رتبه ب (وزارت علوم (24 صفحه - از 129 تا 152 )
کلیدواژه ها:customerData miningRFM modelCustomer Price Index (CPI)
-
8.
نویسنده : جوان امانی، ودود ؛ نویسنده مسئول : اکبری، حمید ؛
مجله:اقتصاد و بانکداری اسلامی»پاییز 1401 - شماره 40 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 43 تا 64 )
-
9.
نویسنده : طاهری، غزاله ؛ فیض، داود ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : زارعی، عظیم ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 153 تا 183 )
کلیدواژه ها:تعامل مشتری با برندفرآیند تجربه مشتری- برندهمتخریبی ارزش برندمشتریمشتریانتعاملاتکدتجربه مشتریفرآیندپلتفرم
-
10.
نویسنده مسئول : خدایاری، فرانک ؛ نویسنده : خانجانی، بهزاد ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1401، سال هفدهم - شماره 56 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (23 صفحه - از 17 تا 39 )
کلیدواژه ها:درگیری مشتریکارآیی محصول جدیداستراتژی مدیریت دانشتوسعه محصول جدیدمدیریت دانش مشتریمشارکت مشتری