کلیدواژه service compensation / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : جوانی، ملیحه ؛ صفری، علی ؛ شاملی، نصرالله ؛ نویسنده مسئول : علامه، سید محسن ؛
مجله:مدیریت اسلامی»بهار 1402 - شماره 122 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 189 تا 223 )
کلیدواژه ها:مدیریت عملکردیادگیری پایدارتحلیل مضمون: مدیریت اسلامیجبران خدمتمدیریت عملکرد کارکنانمضمونعملکردمدیرانعملکـردشاخصسازمان
-
2.
نویسنده : عثمانی، بهروز ؛ رحیمی، غلامرضا ؛ بیک زاد، جعفر ؛ نویسنده مسئول : نژاد ایرانی، فرهاد ؛
مجله:مطالعات الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی»پاییز 1401 - شماره 23 رتبه ب (وزارت علوم (26 صفحه - از 191 تا 216 )
کلیدواژه ها:بانک ملی ایرانجبران خدماتعوامل موثرنظام جبران خدمات
-
3.
نویسنده مسئول : کوثری، سحر ؛ نویسنده : نظرزاده زارع، محسن ؛
مجله:مطالعات برنامه ریزی آموزشی»بهار و تابستان 1401- شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 98 تا 124 )
کلیدواژه ها:جذبموسسات پژوهشیطراحی الگوارتقاجبران خدمت
-
4.
نویسنده : خلیلی، عبدالجواد ؛
مجله:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»زمستان 1400-شماره 4 رتبه C (دانشگاه آزاد (25 صفحه - از 110 تا 134 )
کلیدواژه ها:آموزشانضباطعوامل سیاسیمدیریت استعدادجبران خدمت
-
5.
نویسنده : احدزاده، سجاد ؛ معمارزاده، غلامرضا ؛ نویسنده مسئول : دانش فرد، کرم اله ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع انسانی»پاییز 1400 - شماره 45 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (53 صفحه - از 115 تا 167 )
کلیدواژه ها:بخش دولتیتحلیل سلسلهمراتبیمقایسه تطبیقیجبران خدمات
-
6.
نویسنده مسئول : علی دوست قهفرخی، ابراهیم ؛ نویسنده : حاجی حسنی، مبین ؛ عیوضی، حسین ؛
مجله:مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش»پاییز 1400 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم (14 صفحه - از 11 تا 24 )
کلیدواژه ها:استان زنجانجبران خدماتاداره کل ورزش و جواناننگهداشت کارکنان
-
7.
نویسنده مسئول : خیران، حسین ؛ نویسنده : بهمنی، مریم ؛ عقیقی، محمد ؛
مجله:پژوهش های روانشناختی در مدیریت»پاییز و زمستان 1400 - شماره 13 (20 صفحه - از 119 تا 138 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیمزایاحقوق و دستمزدجبران خدماترضایت از پرداخت
-
8.
نویسنده مسئول : فانی، علی اصغر ؛ نویسنده : دانائیفرد، حسن ؛ کاوسی، سیده الهه ؛ نیری، شهرزاد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع انسانی»زمستان 1399 - شماره 42 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 161 تا 195 )
کلیدواژه ها:جبران خدماتترک خدمت کارکنانسازمان دانشبنیان فناوریمحوررویکرد مبتنیبر شاهد