پاییز 1398 - شماره 2
-
ارزیابی اهداف طراحی سایت گردشگری در منطقه سرولات شهر چابکسر با استفاده از مدل topsis
نویسنده : رمضانپور مقدم، آرزو ؛ سنایی، مجید ؛
(12 صفحه - از 1 تا 12 )
کلیدواژه ها: گردشگری مدل تاپسیس سایت گردشگری منطقه سرولات
-
تاثیر مغایرت قیمتهای کالا بر وفاداری مشتریان به فروشگاه (مطالعه موردی: فروشگاه های زنجیره ای شهرستان آذرشهر استان آذربایجان شرقی)
نویسنده مسئول : حبیب زاده حلوائی، امین ؛ نویسنده : موسوی، سید سیامک ؛
(14 صفحه - از 13 تا 26 )
کلیدواژه ها: وفاداری مشتری فروشگاه زنجیره ای فروشگاه مغایرت قیمت های کالا
-
امکان سنجی تاثیر تبلیغات تلویزیونی برای توسعه گردشگری جزیره کیش طی پنج سال گذشته
نویسنده : معماری، فرزانه ؛ سعیدآبادی، محمدرضا ؛ حمزه، حبیب ؛
(16 صفحه - از 27 تا 42 )
کلیدواژه ها: توسعه اجتماعی توسعه گردشگری تبلیغات تلویزیونی توسعه اقتصادی و سیاسی توسعه زیست محیطی
-
بررسی عوامل موثر بر باورپذیری پیام تبلیغات در رسانه ها
نویسنده : سعیدی اسبوکلای، سمیه ؛ مقدم ضیابری، دکتر سید مهرداد ؛
(16 صفحه - از 43 تا 58 )
کلیدواژه ها: رسانه اجتماعی پیام تبلیغات باورپذیری پیام ویژگی پیام ویژگی رسانه و ویژگی مخاطب
-
تاثیر سود عملیاتی و جریان نقدی عملیات بر AEM و REM
نویسنده : اسمعیلی، نازنین ؛
(10 صفحه - از 59 تا 68 )
کلیدواژه ها: مدیریت سود سود عملیاتی شاخص های مالی
-
بررسی تاثیر معنویت سازمانی بر تعلق خاطرکاری کارکنان همراه با نقش تعدیلگری فضیلت سازمانی (مورد مطالعه دربانک صادرات)
نویسنده : کریمی، هاجر ؛
(16 صفحه - از 69 تا 84 )
کلیدواژه ها: بانک صادرات معنویت سازمانی فضیلت سازمانی تعلق خاطر کاری کارکنان