کلیدواژه رسانۀ اجتماعی / (108 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
تحلیل محتوای کیفی صفحههای اینستاگرامی شهر یزد همراه با مضامین و مصادیق حقوقی مطالعۀ موردی: صفحههای یزدیها، دورهمی یزدیها و استان یزد
نویسنده : ترقی نژاد، امیر ؛
مجله : فرهنگ یزد » تابستان 1400 - شماره 10 (29 صفحه - از 130 تا 158 )
کلیدواژه ها: رسانه اجتماعی اینستاگرام : حقوق کاربر قوانین رسانه
-
2.
ویژگیهای افراد تاثیرگذار در رسانه اجتماعی و قصد خرید: تبیین نقش اعتماد و رضایت از تصویر (مورد مطالعه: صنعت پوشاک بانوان)
نویسنده مسئول : اکبری، محسن ؛ نویسنده : حسین زاده، آرزو ؛ مهدی پور، سحر ؛
مجله : بررسی های بازرگانی » خرداد و تیر1402 - شماره 119 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 27 تا 44 )
کلیدواژه ها: قصد خرید صنعت پوشاک رسانه اجتماعی ویژگیهای افراد تاثیرگذار
-
3.
سنجش و تحلیل میزان استفاده از ظرفیتهای رسانه و تأثیر آن بر برندسازی شهری؛ مطالعه موردی: شهر خلاق خوراک رشت
نویسنده مسئول : سالاری پور، علی اکبر ؛ نویسنده : فریدی فشتمی، عالیه ؛ روشن، میترا ؛ یوسفی ماتک، حمیدرضا ؛
مجله : معماری و شهرسازی ایران » بهار و تابستان 1402 - شماره 251 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 43 تا 58 )
کلیدواژه ها: تبلیغات رسانه گروهی برندسازی شهری رسانه اجتماعی
-
4.
بررسی نقشآفرینی رسانه اجتماعی در موفقیت کارآفرینان هنری
نویسنده مسئول : سلام زاده، آیدین ؛ نویسنده : تاج پور، مهدی ؛ تقدسی، راضیه ؛
مجله : بررسی های مدیریت رسانه » بهار 1402 - شماره 5 (15 صفحه - از 32 تا 46 )
کلیدواژه ها: کارآفرینی ارتباطات رسانه اجتماعی کارآفرینی هنری
-
5.
طراحی مدل بازاریابی رسانهاجتماعی با تاکید بر عوامل اقتصادی و مذهب در فروشگاههایزنجیرهای خرده فروشی
نویسنده مسئول : آندرواژ، لیلا ؛ نویسنده : سنجوری، آزاده ؛ مرزوق پور، ندا ؛ نجفی، محسن ؛
مجله : پژوهشهای بازاریابی اسلامی » بهار 1402، دوره اول - شماره 1 (16 صفحه - از 45 تا 60 )
کلیدواژه ها: مذهب خرده فروشی رسانه اجتماعی
-
6.
شرایط و زمینههای شکلگیری حکمرانی خوب در رسانههای اجتماعی با تأکید بر مؤلفۀ پاسخگویی؛ یک مطالعۀ دادهبنیاد
نویسنده : عمادی، حمیدرضا ؛ اسلامی، حسین ؛ نویسنده مسئول : افشانی، سیدعلیرضا ؛
مجله : تحقیقات فرهنگی ایران » بهار 1402 0 شماره 61 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 49 تا 78 )
کلیدواژه ها: حکمرانی خوب پاسخگویی برخط قدرت رامشدۀ حاکمیت رسانۀ اجتماعی
-
7.
بررسی عوامل موثر بر فعالیت های رسانه های اجتماعی در انگیزش مشتری (مورد مطالعه : کسب و کارهای الکترونیک استان یزد)
نویسنده : منصوری، یعقوب ؛
مجله : مطالعات مدیریت و کار آفرینی » بهار 1402 - شماره 43 (11 صفحه - از 486 تا 496 )
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک رسانه اجتماعی انگیزش مشتری کسب و کارهای الکترونیک اطلاعات مشتریان بازار پژوهش عوامل
-
8.
ارائه چارچوب توسعه سواد رسانههای اجتماعی در روابط عمومیها مورد مطالعه: نهادهای اقتصادی
نویسنده : انصاری موحد، صدیقه ؛ حاجی حیدری، نسترن ؛ روشندل اربطانی، طاهر ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » دی 1401 - شماره 26 ISC (19 صفحه - از 2007 تا 2025 )
کلیدواژه ها: سواد رسانه سواد رسانههای اجتماعی روابط عمومی رسانه اجتماعی
-
9.
بررسی تأثیر استفاده از رسانههای اجتماعی توسط کارکنان بر عملکرد شغلی آنان با نقش میانجی خلاقیت
نویسنده مسئول : میرمهدی، سید مهدی ؛ نویسنده : جعفری، فخرالدین ؛ مردانه، شکراله ؛
مجله : بررسی های مدیریت رسانه » زمستان 1401 - شماره 4 (17 صفحه - از 447 تا 463 )
کلیدواژه ها: عملکرد شغلی خلاقیت کارکنان رسانۀ اجتماعی استفاده شناختی رسانههای اجتماعی عملکرد شغلی کارکنان اطلاعات
-
10.
بررسی نقش آوای سازمانی دیجیتال بر توانمندسازی کارکنان با نقش میانجیگری پذیرش سازمانی رسانههای اجتماعی در سازمانهای ورزشی
نویسنده : بهرامی، رضا ؛ صابونچی، رضا ؛ نویسنده مسئول : صادقی بروجردی، سعید ؛
مجله : پژوهش های ارتباطی » زمستان 1401 - شماره 112 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 59 تا 85 )
کلیدواژه ها: توانمندسازی کارکنان سازمان ورزشی رسانه اجتماعی آوای سازمانی سـازمان آوای سـازمان توانمندسـازی کارکنـان هـا توانمندسـازی کارکنان