کلیدواژه رسانۀ اجتماعی / (69 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
ارائه الگوی بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار درخرید و مصرف محصولات داخلی با رویکرد نظریه داده بنیاد
نویسنده : شاه بابایی، علی ؛ اخوان فر، امیر ؛ فتاحی، مجید ؛ نویسنده مسئول : سعیدی، پرویز ؛
مجله : مطالعات رفتار مصرف کننده » بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (21 صفحه - از 113 تا 133 )
کلیدواژه ها: رسانه اجتماعی بازاریابی دیجیتال بازاریابی تاثیرگذار تاثیرگذاررسانه اجتماعی محصول داخلی
-
2.
تحلیل و ارزیابی اثر رسانه های اجتماعی بر قصدخرید برندهای جعلی: با میانجی گری نگرش و سبک زندگی مصرف کنندگان
نویسنده : حسنوند، زهرا ؛ حکاک، محمد ؛ نویسنده مسئول : وحدتی، حجت ؛
مجله : مطالعات رسانه های نوین » بهار 1401- شماره 29 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (32 صفحه - از 304 تا 335 )
کلیدواژه ها: رسانه اجتماعی نگرش سبکزندگی تقلب فریبنده و غیرفریبنده قصدخرید.
-
3.
مروری بر تأثیر بازاریابی رسانههای اجتماعی بر عملکرد کسبوکارهای خانگی
نویسنده : مهدویان، آرزو ؛
همایش : کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک » دوره 2؛ 1400/10/30 - 1400/10/30 (27 صفحه - از 545 تا 571 )
کلیدواژه ها: ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ رﺳﺎﻧﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ رﺳﺎﻧﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﮐﺴﺐوﮐﺎرﻫﺎي ﺧﺎﻧﮕﯽ
-
4.
پایش چالشهای ذهنی مردم در فضای مجازی در دوران کرونا
نویسنده مسئول : کاشی، احسان ؛ نویسنده : شهریاری، مهری ؛
مجله : مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند » پاییز 1400 - شماره 37 (17 صفحه - از 216 تا 232 )
کلیدواژه ها: خوشهبندی متنکاوی کرونا رسانه اجتماعی
-
5.
بررسی تاثیر استفاده بیش از حد از رسانه های اجتماعی در محل کار بر عملکرد شغلی: (مورد مطالعه: کارکنان شرکت مخابرات ایران)
نویسنده مسئول : میرمهدی، سید مهدی ؛ نویسنده : جعفری، فخرالدین ؛
مجله : تعامل انسان و اطلاعات » پاییز 1400 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (11 صفحه - از 30 تا 40 )
کلیدواژه ها: عملکرد شغلی رسانه اجتماعی خستگی از رسانه های اجتماعی استفاده لذتجویانه استفاده شناختی
-
6.
بررسی نقش استفاده از رسانة اجتماعی و درگیری تحصیلی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان ورزشکار
نویسنده مسئول : ازما، فریدون ؛ نویسنده : گلچین، رومینا ؛ نوری، میثم ؛
مجله : مطالعات روان شناسی ورزشی » پاییز 1400- شماره 37 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (11 صفحه - از 73 تا 83 )
کلیدواژه ها: عملکرد تحصیلی ورزش درگیری تحصیلی رسانة اجتماعی
-
7.
تاثیر استفاده از رسانههای اجتماعی بر کسب و کار شرکتهای تعاونی صنایع تبدیلی کشاورزی استان اصفهان
نویسنده : نوین، ساراسادات ؛ شاهنظری درچه، علی ؛ نویسنده مسئول : باغبانی آرانی، ابوالفضل ؛
مجله : تعاون و کشاورزی » پاییز 1400 - شماره 39 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (25 صفحه - از 136 تا 160 )
کلیدواژه ها: کسب و کار شرکتهای تعاونی رسانه اجتماعی قابلیت بازاریابی
-
8.
طراحی و سنجش الگوی بهینه فرآیند تبلیغات ارجاعی در جامعه ایران
نویسنده مسئول : میرابی، وحیدرضا ؛ نویسنده : اسماعیل پور، حسن ؛ مصلی، مهسا ؛
مجله : آینده پژوهی مدیریت » تابستان 1400- شماره 125 رتبه علمی-پژوهشی (18 صفحه - از 11 تا 28 )
کلیدواژه ها: رسانه اجتماعی تبلیغات ویروسی نسل سوم تبلیغات بازاریابی شبکه اجتماعی تبلیغات ارجاعی بازاریابی ارجاعی
-
9.
تحلیل چند سطحی راهبردهای رسانه اجتماعی با منظومه عملکرد شغلی کارکنان »
نویسنده مسئول : اخوان خرازیان، مریم ؛ نویسنده : اقا علیخانی، محسن ؛
مجله : مطالعات مدیریت راهبردی » تابستان 1400- شماره 46 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 19 تا 36 )
کلیدواژه ها: سرمایه انسانی سرمایه اجتماعی عملکرد شغلی تحلیل چند سطحی رسانه اجتماعی
-
10.
همکاری در برندسازی از طریق انگیزه مشارکتی مشتریان در رسانههای دیجیتال
نویسنده مسئول : خادمی، علی اکبر ؛ نویسنده : برومندنسب، علی ؛ فرازنده، هانیه ؛
مجله : مدیریت بازاریابی » تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 51 (16 صفحه - از 71 تا 86 )
کلیدواژه ها: انگیزهها وفاداری برند اعتماد برند رسانه اجتماعی مشارکت مشتری سایتهای شبکه اجتماعی جوامع برند آنلاین خلق مشترک برند