زمستان 1399 - شماره 24
مقایسه اثربخشی روش تدریس ترکیبی – مشارکتی فعال با سخنرانی در درس تهیه صورت های مالی رشته حسابداری
نویسنده : حیرانی، فروغ؛ تاک، فاطمه؛ پیمان فر، مهرسا؛ نویسنده مسئول : شاهمرادی، نسیم؛
(11 صفحه - از 1 تا 11 )
بررسی نگرشها و گرایشهای دانشجویان نسبت به درس اخلاق کاربردی (مطالعه موردی؛ دانشگاه فرهنگیان استان فارس)
نویسنده مسئول : اناری نژاد، عباس؛ نویسنده : زارع شیبانی، کورش؛ راسخی پور، مریم؛
(11 صفحه - از 12 تا 22 )
ارتباط استحکام روانی و بازطراحی شغلی معلمان تربیت بدنی شهر اهواز
نویسنده مسئول : موسوی، سیدمحمدرضا؛ نویسنده : درویشی، وحید؛ مکاری نورانی، ماهان؛
(11 صفحه - از 23 تا 33 )
بازسازی نقش و کارکرد فلسفه تعلیموتربیت در نسبت با عمل تربیتی مبتنی بر اندیشههای جان دیویی
نویسنده مسئول : ایزدپناه، امین؛ نویسنده : شمشیری، بابک؛
(15 صفحه - از 34 تا 48 )
Motivation and Attitude and their Relationship with Reading Comprehension Ability among Iranian Undergraduate Students
نویسنده مسئول : Maghsoudi، Mojtaba؛ نویسنده : Talebi، Seyed Hassan؛ Khodamoradi، Abolfazl؛
(26 صفحه - از 49 تا 74 )
امکان سنجی اجرای"برنامهریزی درسی دانشگاه محور" در دانشگاه فرهنگیان
نویسنده : ادیبمنش، مرزبان؛
(13 صفحه - از 75 تا 87 )