کلیدواژه reading comprehension / (322 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : Fatehi Rad، Neda ؛ نویسنده : Sadegi، Mojgan ؛
مجله:English Language Studies»Spring 2025, Volume10 - Number 33 رتبه: C (13 صفحه - از 32 تا 44 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionEFL learnersNeuro-Linguistic (NLP)
-
2.
نویسنده : Doroudi، Pegah ؛ Rezaie Golandouz، Ghafour ؛ نویسنده مسئول : Farvardin، Mohammad Taghi ؛
مجله:Mixed-Methods Studies in English Language Teaching»Summer 2025, Volume 2 - Number 2 (22 صفحه - از 79 تا 100 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionsociocultural theoryMetacognitive Awarenessreading strategy usemixed-methodsformative feedbackLearning-Oriented Assessment
-
3.
نویسنده : Hashemi Petroudi، Seyyedeh Mojgan ؛ Najafi Karimi، Shaaban ؛ نویسنده مسئول : Marzban، Amir ؛
مجله:Mixed-Methods Studies in English Language Teaching»Spring 2025, Volume 2 - Number 1 (28 صفحه - از 105 تا 132 )
کلیدواژه ها:ESPreading comprehensionattitudetask repetitionTask-based InstructionInformation Gapsentence completion
-
4.
تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری شناختی بر سرعت خواندن، درک مطلب و یادداری دانشآموزان پسر پایه دهم
مقالهنویسنده مسئول : عسگری، محمد ؛
مجله:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1404 - شماره 24 رتبه: الف/ISC (16 صفحه - از 99 تا 114 )
کلیدواژه ها:راهبردهای یادگیریدرک مطلبیادداریسرعت خواندنآموزش راهبردهای شناختی
-
5.
نویسنده : Vaezian، Bahareh ؛ نویسنده مسئول : Davoudi، Mohammad ؛
مجله:International Journal of Research in English Education»March 2025, Volume 10 - Number 1 (13 صفحه - از 79 تا 91 )
کلیدواژه ها:reading comprehension.concept maptext-based concept mappingimage-based concept mapping
-
6.
نویسنده مسئول : Dehqan، Mahmood ؛ نویسنده : Kazemi Malekmahmoodi، Maryam ؛ Abtahi، Marjan ؛
مجله:جستارهای زبانی»March & April 2025, Volume 16 - Number 1 ISC (28 صفحه - از 59 تا 86 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionpeer feedbackTeacher FeedbackZPDreading strategySCT
-
7.
نویسنده مسئول : Sardabi، Narges ؛ نویسنده : Bakhshi، Mehrdad ؛
مجله:Curriculum Research»March 2025,Volume 5- Number1 رتبه: A (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionBlended Learning ContextPeer Collaborative ScaffoldingTeacher Interactional Scaffolding
-
8.
Brain-Based Teaching Principles for efl students: exploring the impacts on reading comprehension
مقالهنویسنده : Rahmani، Zahra ؛ Bavali، Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Rassaei، Ehsan ؛
مجله:studies in learning and teaching English»Winter 2025, Volume 14 - Number 1 رتبه: A (14 صفحه - از 59 تا 72 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionCognitive strategiesMetacognitive strategiesQualitative Analysisbrain-based learning strategies
-
9.
A Mixed-Methods Study into the Discipline-Specific Effect of Critical EAP on Reading Comprehension
مقالهنویسنده : Movahhedi، Tahereh ؛ Golshan، Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Sarkeshikian، Seyyed Amir ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Winter 2025, Volume 12 - Number 1 ISC (22 صفحه - از 125 تا 146 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionEnglish for specific purposesEnglish for academic purposescritical English for academic purposessequential mixed-methods study
-
10.
نویسنده : Nasrabady، Peyman ؛ Yarahmadzehi، Nahid ؛ Mohammadian، Amir ؛ نویسنده مسئول : Khoshsima، Hooshang ؛
مجله:English for Academic Purposes»Winter 2025, Volume 14 - Number 1 رتبه: ب/ISC (26 صفحه - از 68 تا 93 )
کلیدواژه ها:reading comprehensioncorpusSyntactic complexitytext evaluationCorpus-basedKeywords: Advanced Reading Texts
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (55 مقاله)
- الف (49 مقاله)
- ب (42 مقاله)
- علمی-ترویجی (5 مقاله)
- ج (4 مقاله)
- بین المللی (3 مقاله)
- د (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (4 مقاله)