زمستان 1399 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم)
-
مبانی، اهداف و اصول تربیتدینی دانشآموزان مبتنی بر پذیرش دورهرمنوتیک میان افکار، احوال و اعمال در حکمت متعالیه
نویسنده : حاجی محمدرفیع، محمدرضا ؛ مسعودی، جهانگیر ؛ ایمانی نائینی، محسن ؛ نویسنده مسئول : غفاری، ابوالفضل ؛
(32 صفحه - از 57 تا 88 )
کلیدواژه ها: احوال افکار صدرالمتالهین اعمال تربیتدینی دورهرمنوتیک
-
رابطه نگرش دینی با عملکرد تحصیلی؛ نقش میانجی تنیدگی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه گیلان
نویسنده : عابدی، ابراهیم ؛ انصاری، حسن ؛ مصدق، هادی ؛ نویسنده مسئول : فقیهی، علی نقی ؛
(20 صفحه - از 89 تا 108 )
کلیدواژه ها: عملکرد تحصیلی نگرش دینی دانشگاه گیلان تنیدگی تحصیلی
-
شناسایی مولفههای انگیزهبخش مناجات خمسه عشر بر انس دانشآموزان با خدا
نویسنده مسئول : مبشری، محمد تقی ؛ نویسنده : صفری، محمود ؛ ملکی فارمد، مریم ؛
(18 صفحه - از 109 تا 126 )
کلیدواژه ها: حقالناس حقالله مناجات خمسهعشر حقالمعصوم حقالنفس.
-
شناسایی واعتباریابی ویژگی های فضای کالبدی مدارس بر اساس معماری اسلامی و از دیدگاه مربیان پرورشی
نویسنده مسئول : مشایخ، پری ؛
(20 صفحه - از 127 تا 146 )
کلیدواژه ها: معماری اسلامی فضای یادگیری مربیان پرورشی محیط کالبدی
-
تبیین ایده دانشگاه ایرانی- اسلامی در اسناد تحولی آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران
نویسنده : تقیپور، مریم ؛ فرمهینی فراهانی، محسن ؛ نویسنده مسئول : میرزامحمدی، محمد حسن ؛
(24 صفحه - از 33 تا 56 )
کلیدواژه ها: ایده دانشگاه ایرانی – اسلامی اسناد تحولی آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران آموزش عالی
-
مطالعه کیفی الگوی سهم گذاری در مشاوره با رویکرد اسلامی و نقش آن در پایداری تغییرات نوع اول، دوم و سوم مراجعان
نویسنده : اسمعیلی، معصومه ؛ قبادی، شهاب ؛ عسگری، محمد ؛ نویسنده مسئول : دهدست، کوثر ؛
(26 صفحه - از 7 تا 32 )
کلیدواژه ها: سبک سهمگذاری پایداری تغییرات تغییر نوع اول و دوم و سوم.