پاییز و زمستان 1399 - شماره 9
-
تحلیلگفتمان برمبنای نظریه همسازی ارتباطات، متن توئیتهای وزرای امورخارجهی ایران و کشورهای گروه 5+1 درباره برجام؛ تاریخ 1/4/99 تا 5/10/99
نویسنده : بشیر، حسن ؛ شیخ، زهرا ؛
(34 صفحه - از 1 تا 34 )
کلیدواژه ها: گروه 1+5 توئیتر برجام روش تحلیلگفتمان(پدام) همسازی ارتباطات
-
دین و تصویر: تحلیل تصویری برنامه تلویزیونی «سمت خدا»
نویسنده مسئول : معتمدی، بشیر ؛ نویسنده : منتظرقائم، مهدی ؛ فهیمی فر، علی اصغر ؛ بیچرانلو، عبدالله ؛
(32 صفحه - از 35 تا 66 )
کلیدواژه ها: دین اخلاق تصویر تلویزیون اعتقادات برنامه گفتگو محور
-
شیوههای مناسب برای برنامهسازی آموزش سواد رسانهای در رادیو جوان
نویسنده مسئول : همراز، ویدا ؛ نویسنده : پوردهقانی فراشاه، فاطمه ؛ اخگری، محمد ؛
(38 صفحه - از 67 تا 104 )
کلیدواژه ها: آموزش سواد رسانه ای رسانه های تعاملی رادیو جوان مخاطب جوان
-
مشهد تا کربلا؛ مطالعه کیفیِ دو آیین پیادهروی زیارتی آخر صفر (مشهد) و اربعین (کربلا)
نویسنده مسئول : پویافر، محمدرضا ؛ نویسنده : داوری مقدم، سعیده ؛ محمدزاده، زینب ؛
(36 صفحه - از 105 تا 140 )
کلیدواژه ها: تجربه دینی پیادهروی اربعین کربلا زیارت مشهد صفر
-
الگوهای نظارت والدین بر استفاده فرزندان از اینترنت
نویسنده : دهقان، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : مهرابی، مقداد ؛
(20 صفحه - از 141 تا 160 )
کلیدواژه ها: والدین الگوی نظارت بر اینترنت تاثیرات اینترنت
-
پیوست فرهنگی توسعه آموزش عالی علوم انسانی در ایران؛ بایستههای راهبردی
نویسنده : امامی، سید مجید ؛ نویسنده مسئول : جباردخت، حجت ؛
(34 صفحه - از 161 تا 194 )
کلیدواژه ها: ارزیابی تحصیلات تکمیلی فرهنگ دانشگاهی پیامدهای فرهنگی نهاد دانشگاه پیوست فرهنگی خطمشی آموزش عالی
-
ارزیابی صحت اطلاعات منتشر شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام با محوریت موضوعی کرونا
نویسنده : ابوالقاسم مسلمان، طاهره ؛
(22 صفحه - از 195 تا 216 )
کلیدواژه ها: محبوبیت صحت اطلاعات اینستاگرام کرونا ویروس
-
تحلیل محتوای کمّی سرمایه جنسی در آگهیهای تبلیغاتی سیمای ملی
نویسنده مسئول : بادین فکر، محمد جواد ؛ نویسنده : بدره، محسن ؛ اکبری خضری، صابر ؛
(36 صفحه - از 217 تا 252 )
کلیدواژه ها: زنان جنسیت تبلیغات تجاری صدا و سیما سرمایه جنسی
-
شکاف دیجیتال و سواد فضای مجازی؛ مفهومپردازی، نسبتشناسی و دلالت پژوهی در اسناد سیاستی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران
نویسنده : شکیب، سیدمحمدعلی ؛
(36 صفحه - از 253 تا 288 )
کلیدواژه ها: اینترنت سیاستگذاری سواد رسانهای آموزش مجازی سواد دیجیتال آموزش آنلاین سواد فضای مجازی شکاف دیجیال
-
سواد رسانهای و تأثیر آن بر حکمرانی نوین در عصر دولت پسامدرن
نویسنده : رضایی، نرجس ؛ نویسنده مسئول : سعیدی، روح الامین ؛
(24 صفحه - از 289 تا 312 )
کلیدواژه ها: رسانه هژمونی دولت مدرن سواد رسانه ای حسن حکومت داری دولت پسامدرن حکمرانی نوین
-
نقش روانشناسی شناختی در تحلیل اخبار امنیتی و اطلاعاتی از بعد رسانهای
نویسنده : استرکی، اکبر ؛ حسینی، سید محمد ؛ نویسنده مسئول : قلیزاده سلطانآبادی، محمد ؛
(34 صفحه - از 313 تا 346 )
کلیدواژه ها: رسانه روانشناسی شناختی علوم شناختی تحلیل امنیتی تحلیلگران اطلاعاتی علوم فراشناختی
-
بررسی نقش سواد رسانهای در حکمرانی
نویسنده : شیرعلی، اسماعیل ؛
(24 صفحه - از 347 تا 370 )
کلیدواژه ها: حقوق شهروندی جامعه مدنی حوزه عمومی حکمرانی سواد رسانه ای