بهار 1394 - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
بررسی تأثیر منابع شرکت و متغیرهای محیطی در تجاری سازی محصول جدید در مرکز ملی علوم و فنون لیزر ایران
نویسنده : نبوی، سیدحسن ؛ ثابتی فرد، علیرضا ؛ قریشی، شادی ؛ نویسنده مسئول : غیاثوند، داود ؛
(24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها: تجاری سازی محصول جدید مرکز ملی علوم و فنون لیزر ایران منابع شرکت متغیرهای محیطی
-
ارائه مدلی مشتمل بر عامل های کلیدی موفقیت برای همکاری میان دانشگاه ها و صنایع دفاعی کشور
نویسنده مسئول : دادور، سیدعباس ؛ نویسنده : منطقی، منوچهر ؛ باقری، ابوالفضل ؛
(28 صفحه - از 25 تا 52 )
کلیدواژه ها: نوآوری ارتباط صنعت و دانشگاه مدیریت فناوری مارپیچ سه گانه عامل های موفقیت
-
طراحی مدلی برای تدوین راهبرد فناوری های محصول در سطح یک بنگاه مادر براساس توانمندی های فناورانه شبکه زنجیره تامین
نویسنده مسئول : کریم پور کلو، احمد ؛ نویسنده : آراستی، محمدرضا ؛ اکبری جوکار، محمدرضا ؛ شیخ زاده، مهدی ؛
(34 صفحه - از 53 تا 86 )
کلیدواژه ها: ارزیابی فناوری توسعه محصول جدید فناوری محصول معماری محصول زنجیره تامین فناوری مدیریت راهبردی فناوری (SMOT)
-
بررسی عوامل موثر بر آمادگی درون سازمانی جهت اجرای موفق راهبر د توسعه فناوری
نویسنده : زندحسامی، حسام ؛ آشتیانی پور، زینب ؛ نویسنده مسئول : پورعبداله، ثریا ؛
(22 صفحه - از 87 تا 108 )
کلیدواژه ها: راهبرد توسعه فناوری آماده سازی سازمان ISM-DEMATEL مدل تلفیقی
-
تاثیر ساختار و فرهنگ سازمانی بر نوآوری: مطالعه تطبیقی در سازمان مرکزی دانشگاه های پیام نور، علمی-کاربردی، آزاد اسلامی و دانشگاه تهران
نویسنده : میرکمالی، سیدمحمد ؛ نویسنده مسئول : رضائیان، صهبا ؛
(24 صفحه - از 109 تا 132 )
کلیدواژه ها: ایران فرهنگ سازمانی ساختار سازمانی نوآوری سازمانی سازمان مرکزی دانشگاه
-
ارائه مدل انتقال فناوری از بخش تحقیق و توسعه به صنعت در صنایع دفاعی
نویسنده مسئول : فروزنده، محمد ؛ نویسنده : قنادیان، سید مهدی ؛ هوشمند، محمدرضا ؛
(28 صفحه - از 133 تا 160 )
کلیدواژه ها: تحقیق و توسعه انتقال فناوری صنایع دفاعی عوامل موثر بر انتقال فناوری