کلیدواژه توسعه محصول جدید / (78 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
تأثیر مدیریت ریسک بر توسعه محصولات جدید در صنعت بانکداری
نویسنده مسئول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛ نویسنده : زارعی، قاسم ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجله : پژوهش های مدیریت عمومی » زمستان 1401 - شماره 58 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 292 تا 316 )
کلیدواژه ها: ریسک صنعت بانکداری مدیریت ریسک توسعه محصول جدید توسعه محصولات جدید فرآیند توسعه محصولات جدید بانک بازار
-
2.
مدل فازی ارزیابی طرح های کسب و کار متمرکز بر توسعه محصولات جدید
نویسنده : بهرامی پور، امیر ؛ ایرج پور، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : عـابدی، صـادق ؛
مجله : مدیریت توسعه و تحول » زمستان 1401 - شماره 51 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (9 صفحه - از 119 تا 127 )
کلیدواژه ها: منطق فازی عدم قطعیت طرح کسب و کار توسعه محصول جدید
-
3.
ارائۀ مدل توسعۀ محصول جدید بانکی مبتنی بر بازاریابی بذر
نویسنده مسئول : حمیدی، ناصر ؛ نویسنده : شرفی، سید علی ؛ عسگری، فرید ؛
مجله : تحقیقات بازاریابی نوین » پاییز 1401 - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 35 تا 70 )
کلیدواژه ها: صنعت بانکداری توسعۀ محصول جدید بازاریابی بذر تکنیک دادهبنیاد فعالیتهای بازاریابی
-
4.
تأثیر بکارگیری دانش مشتری در نوآوری و کارآیی محصول جدید (مورد مطالعه: شرکت نرمافزاری سماسامانه)
نویسنده مسئول : خدایاری، فرانک ؛ نویسنده : خانجانی، بهزاد ؛
مجله : مدیریت بازاریابی » پاییز 1401 - شماره 56 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (23 صفحه - از 17 تا 39 )
کلیدواژه ها: استراتژی مدیریت دانش توسعه محصول جدید مدیریت دانش مشتری درگیری مشتری کارآیی محصول جدید مشارکت مشتری
-
5.
تاثیر دانش صنعتی و تاریخچه سازمانی بر عملکرد توسعه محصول جدید در شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری بوشهر
نویسنده مسئول : منوچهری، سمیه ؛ نویسنده : کمالی راد، اسمعیل ؛
مجله : دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی » تیر 1401، سال پنجم - شماره 50 (16 صفحه - از 43 تا 58 )
کلیدواژه ها: پارک علم و فناوری توسعه محصول جدید شرکت های دانش بنیان دانش صنعتی تاریخچه سازمانی عملکرد توسعه محصول جدید دانش حافظه سازمانی سازمانی
-
6.
پیشران های موفقیت توسعه محصول جدید در شرکت های دانشبنیان
نویسنده : یعقوبی، نورمحمد ؛ درخشان، عبدالناصر ؛ قیاسی، نگین ؛ امیدوار، ملیحه ؛ نویسنده مسئول : دهقانی، مسعود ؛
مجله : کاوش های مدیریت بازرگانی » بهار 1401 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 29 تا 45 )
کلیدواژه ها: توسعه محصول جدید فراترکیب شرکتهای دانشبنیان
-
7.
تبیین مدل عوامل موثر بر توسعه محصولات جدید در سازمان با تاکید بر عوامل خارج سازمانی
نویسنده : تاجیک، هادی ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » پاییز 1400 - شماره 82 (جلد نهم) (15 صفحه - از 88 تا 102 )
کلیدواژه ها: توسعه محصول جدید عوامل موثر عوامل خارج سازمانی
-
8.
شناسایی عوامل تاثیرگذار بر چابکی فرایند طراحی و توسعه محصول جدید در طراحی پلتفرم خودرو
نویسنده : صافی، حسین ؛ نعمتی زاده، سینا ؛ منطقی، منوچهر ؛ نویسنده مسئول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجله : مدیریت کسب و کار » پاییز 1400 - شماره 51 رتبه B (دانشگاه آزاد (23 صفحه - از 37 تا 59 )
کلیدواژه ها: انعطافپذیری توسعه محصول جدید محصول سایپا چابکی طراحی خودرو فرایند توسعه محصول جدید خودروسازان
-
9.
راهبرد طراحی مدل فرایندی چابکسازی چرخه توسعه محصولات جدید با سیاست تولید در کلاس جهانی در شرکت ایران خودرو (رویکرد کیفی)
نویسنده : تارمست، پگاه ؛ هاشم زاده، غلامرضا ؛ شاه منصوری، اشرف ؛ نویسنده مسئول : علیرضایی، ابوتراب ؛
مجله : خط مشی گذاری عمومی در مدیریت » پاییز 1400 - شماره 43 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 129 تا 144 )
کلیدواژه ها: راهبرد چابکی توسعه محصول جدید تئوری داده بنیاد سیاست تولید در کلاس جهانی گروه صنعتی ایران خودرو
-
10.
ارائه مدل یکپارچه سازی شرکاء در فرآیند توسعه محصولات جدید مبتنی بر پلتفرم در صنعت فضایی ایران
نویسنده مسئول : ثقفی، فاطمه ؛ نویسنده : منطقی، منوچهر ؛ صادقی مقدم، محمدرضا ؛ زمانی، محمود ؛
مجله : پژوهشنامهی مدیریت اجرایی » پاییز و زمستان 1400، سال سیزدهم - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 128 تا 141 )
کلیدواژه ها: توسعه محصول جدید مدل سازی معادلات ساختاری ماژولاریتی اکو سیستمهای مبتنی بر پلتفرم یکپارچه سازی شرکاء
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (26 مقاله)
- ب (22 مقاله)
- B (5 مقاله)
- الف (4 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- A+ (2 مقاله)
- C (1 مقاله)
- د (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)