December 2021 - Number 21 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : Bahluli، Leyla ؛ Keyhan، Javad ؛ Azizi Nejad، Bahareh ؛ نویسنده مسئول : Vahdat Bourashan، Roghieh ؛
(10 صفحه - از 1 تا 10 )
کلیدواژه ها:Knowledge managementIslamic Azad UniversityFaculty Members
-
نویسنده : Hassankhouei، Elaheh ؛ Rezvani، Alireza ؛ Haji arbabi، Fatemeh ؛ نویسنده مسئول : Ahmadi، Vahid ؛
(8 صفحه - از 11 تا 18 )
کلیدواژه ها:EvaluationCreativityProductArchitectural Education
-
Increasing the Mathematical Literacy Based on the Problem Solving Teaching and Realistic Mathematics
نویسنده : Mostoli، Niusha ؛ Shahverani، Ahmad ؛ Behzadi، Hasan ؛ نویسنده مسئول : Rostamy-Malkhalifeh، Mohsen ؛
(15 صفحه - از 19 تا 33 )
کلیدواژه ها:Data Envelopment Analysis (DEA)Mathematical Literacyproblem-solving math (PSM)realistic mathematics education (RME).
-
نویسنده : Jalilian، Maryam ؛ Golmohammadian، Mohsen ؛ نویسنده مسئول : Seyedi، Mohammad Sajjad ؛
(14 صفحه - از 34 تا 47 )
کلیدواژه ها:Delphi studyEfficient schoolSarpol-e Zahab Earthquake
-
نویسنده : shekarisaz، Meisam ؛ Fadavi، Mahboehsadat ؛ نویسنده مسئول : Soltani، Iraj ؛
(13 صفحه - از 48 تا 60 )
کلیدواژه ها:Higher educationaccountabilityknowledge commercializationData Foundation Theory
-
نویسنده : Dadkani، Mohammad Yasin ؛ Rahmani، Jahanbakhsh ؛ نویسنده مسئول : Saadatmand، Zohreh ؛
(7 صفحه - از 61 تا 67 )
کلیدواژه ها:CurriculumCurriculum Elementsprimary Education.Decentralized Curriculum
-
نویسنده : Pazhouheshfar، Pezhman ؛ Behboudi، MohammadReza ؛ نویسنده مسئول : Biabani، Hassan ؛
(11 صفحه - از 81 تا 91 )
کلیدواژه ها:modern sociologyMobile CommerceDigital marketingOnline service startups
-
نویسنده : Askari، Zahra ؛ Ranjbar، Mohammad hosein ؛ Mohebi، Serajoddin ؛ نویسنده مسئول : Hasanpour، Esmaeil ؛
(13 صفحه - از 92 تا 104 )
کلیدواژه ها:Thematic AnalysisInternet TV ProtocolMarketing Approach
-
نویسنده : Iranfard، Hosein ؛ Soltanifar، Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Mohammad Taheri، Mahmoud Reza ؛
(8 صفحه - از 105 تا 112 )
کلیدواژه ها:Life satisfactionstudentsCommunication skills
-
نویسنده : Nasser Sheykholeslami، Seyedeh Masoumeh ؛ Bakhtiari، Abolfazl ؛ نویسنده مسئول : Oladian، Masoumeh ؛
(14 صفحه - از 113 تا 126 )
کلیدواژه ها:EmpowermentPrimary TeachersStudy approach
-
نویسنده : Mohamadi، Nasim ؛ Jabari، Negin ؛ نویسنده مسئول : Niazazari، Kiomars ؛
(9 صفحه - از 127 تا 135 )
کلیدواژه ها:studentssocial isolationDesigning Model
-
نویسنده : Tatar، Pari ؛ نویسنده مسئول : Malekian، Faramarz ؛
(12 صفحه - از 136 تا 147 )
کلیدواژه ها:Organizational citizenship behavioreducationTransformational Behavior
-
نویسنده : Abbaspour، Somayeh ؛ Abbasi Esfjir، Ali Asghar ؛ نویسنده مسئول : Rahmani Firoozjah، Ali ؛
(11 صفحه - از 148 تا 158 )
کلیدواژه ها:Pathologymeta-analysissolutionsdormitory life
-
نویسنده مسئول : Farokhipour، Sajjad ؛ نویسنده : Khoshnoudi، Hadi ؛ Rezai، Afsheen ؛ Mostafapour، Ehsan ؛
(11 صفحه - از 159 تا 169 )
کلیدواژه ها:Positive psychologyDistressPositive educationDorm-Living StudentsPositive Curriculum
-
نویسنده : Eskandari، Haniye ؛ Hojjati، Abdollah ؛ نویسنده مسئول : Dadashkarimi، Yahya ؛
(13 صفحه - از 170 تا 182 )
کلیدواژه ها:grounded theoryparadigmGovernance modelPublic WelfareDevelopment of Social Justice
-
نویسنده : Ahmadi، Mozhgan ؛ Gholipoursoleimani، Ali ؛ Shahrodi، Kambiz ؛
(11 صفحه - از 183 تا 193 )
کلیدواژه ها:Consumer behaviorBrand PerceptionConsumer Purchase Behavior PredictionShahrvand Chain Stores
-
نویسنده : Mohkamkar، Fatemeh ؛ Fallah، Vahid ؛ نویسنده مسئول : Salimi، Ladan ؛
(10 صفحه - از 194 تا 203 )
کلیدواژه ها:environmentstudentsCurriculumSelf-management
-
نویسنده : Alijani Tori، Afsaneh ؛ Biria، Reza ؛ نویسنده مسئول : Barjesteh، Hamed ؛
(16 صفحه - از 204 تا 219 )
کلیدواژه ها:reading comprehensiongendercooperative learningDifferentiated InstructionBias Tasks
-
نویسنده : Paripour، Azam ؛ Sarmadi، Mohamad Reza ؛ Naeeni، Mozhgan ؛ نویسنده مسئول : Nategi، Faezeh ؛
(12 صفحه - از 220 تا 231 )
کلیدواژه ها:Higher educationEvaluation ModelCIPP Evaluation ApproachQuality of Combined Education
-
نویسنده : Taghavian، Nassereddinali ؛ نویسنده مسئول : Taheri Kia، Hamed ؛
(13 صفحه - از 232 تا 244 )
کلیدواژه ها:IranuniversityFemale studentOppression