ذي الحجة 1437، العدد 40 - الجزء 2
-
نویسنده : الترابي، جاسم فریح ؛
(16 صفحه - از 13 تا 28 )
-
نویسنده : رزاق، باسم ؛ ماهر ناصر عبدالله ؛
(36 صفحه - از 29 تا 64 )
-
نویسنده : ارتقاء یحیی حافظ ؛ الجبوري، راضي حسن عبید ؛
(26 صفحه - از 89 تا 114 )
-
نویسنده : کوثر هاتف کریم ؛
(24 صفحه - از 115 تا 138 )
-
المصادر الخبرية لفضائية صلاح الدين دراسة نشرة الأخبار الرئیسة للمدة من 2013/11/20 و لغایة 2013/12/19
نویسنده : سلومي، محمد عاید ؛ یوسف حسن محمود ؛
(29 صفحه - از 139 تا 167 )
-
نویسنده : قیس أبراهیم محمد ؛
(33 صفحه - از 191 تا 223 )
-
نویسنده : دوش، إنام عبد الزهرة ؛
(30 صفحه - از 225 تا 254 )
-
نویسنده : عجمي، بشار جاهم ؛
(30 صفحه - از 255 تا 284 )
-
نویسنده : الفتلاوي، فاضل عبدالعباس عطاالله ؛
(49 صفحه - از 285 تا 333 )
-
نویسنده : عبدالجلیل عبدالوهاب عبدالرزاق ؛
(22 صفحه - از 335 تا 356 )
-
نویسنده : هناء جبوري محمد یوسف ؛
(36 صفحه - از 357 تا 392 )
-
نویسنده : طعمة، جاسم حسن ؛
(20 صفحه - از 393 تا 412 )
-
نویسنده : البلداوي، جنان سالم محمد ؛
(14 صفحه - از 413 تا 426 )
-
نویسنده : الشمري، أرشد عبد الأمیر جاسم ؛
(44 صفحه - از 427 تا 470 )
-
نویسنده : الذبحاوي، سناء جاسم محمد ؛
(18 صفحه - از 471 تا 488 )
-
نویسنده : الشریفي، نهضة صاحب ؛
(17 صفحه - از 489 تا 505 )
-
نویسنده : وفاء سلیم حسن ؛
(15 صفحه - از 531 تا 545 )
-
نویسنده : الموسوي، محمد فیصل حسن ؛
(20 صفحه - از 599 تا 618 )
-
نویسنده : عداوي عوان، أمیر ؛
(16 صفحه - از 619 تا 634 )
-
نویسنده : التوبي، فلاح عبد الحسن عطیة ؛
(17 صفحه - از 718 تا 734 )
-
نویسنده : باسم جبیر کاظم ؛
(19 صفحه - از 735 تا 753 )
کلیدواژه ها:PerformanceproductionLanguage TransferRecognitioncommunicative strategiesGrammatical zeroContext of Learning