زمستان 1395، دوره هفتم - شماره 4
-
نویسنده : ابراهیمی، نیشتمان ؛ گوهرپی، شاهین ؛ حقیقی زاده، محمد حسین ؛ نویسنده مسئول : فرجی خیاوی، فرزاد ؛
(11 صفحه - از 275 تا 285 )
کلیدواژه ها:کیفیت آموزشدانشگاه علوم پزشکی جندی شاپورگروه های توانبخشی
-
نویسنده : نیرومند، الهام ؛ خزاعی، محمدرسول ؛ وزیری، سیاوش ؛ خزاعی، منصور ؛ نویسنده مسئول : سپاهی، ویدا ؛
(12 صفحه - از 286 تا 297 )
کلیدواژه ها:کیفیت آموزشیدانشجویان پزشکیآموزش پزشکیآموزش سرپایی
-
نویسنده : حیدرزاده، اعظم ؛ دهقان، مه لقا ؛ شاه محمدی پور، پریسا ؛ طاهری، زینب ؛ نویسنده مسئول : عزیز زاده فروزی، منصوره ؛
(9 صفحه - از 298 تا 306 )
کلیدواژه ها:پیشرفت تحصیلیعدالت آموزشیدانشجویان علوم پزشکیفرسودگی تحصیلی
-
نویسنده : کاوسی، علی ؛ سمرقندیان، سعید ؛ نجفی، حسین ؛ تقوی، محمدرضا ؛ موحدی، علی ؛ معینی قمچینی، وحید ؛ نویسنده مسئول : محمدی، غلامرضا ؛
(11 صفحه - از 307 تا 317 )
کلیدواژه ها:دانشجویانرفتار مربیانآموزش بالینی اثر بخشدانشکده علوم پزشکی نیشابور
-
نویسنده : قاسمی، علی حسین ؛ کمیلی ثانی، حسین ؛ ساکی مالحی، امل ؛ نویسنده مسئول : طوماری، سارا ؛
(7 صفحه - از 318 تا 324 )
کلیدواژه ها:جستجوی اطلاعات سلامتجستجوی آنلاینجستجوی آنلاین اطلاعات سلامتاطلاعات سلامتجستجوی اینترنتی
-
نویسنده : حیدر زاده، اعظم ؛ محمد علیزاده، سکینه ؛ هاشمی نسب، فاطمه السادات ؛ عباس زاده، حسن ؛ نویسنده مسئول : سلطان احمدی، ژیلا ؛ عزیززاده فروزی، منصوره ؛
(9 صفحه - از 325 تا 333 )
کلیدواژه ها:اختلالات خلقیکرماندانشجویان علوم پزشکیاهمال کاری تحصیلی
-
نویسنده مسئول : عزیزی ابرقوئی، محسن ؛ نویسنده : فلسفی نژاد، محمدرضا ؛ ابراهیمی قوام آبادی، صغری ؛ درتاج، فریبرز ؛
(12 صفحه - از 334 تا 345 )
کلیدواژه ها:حمایت اجتماعیفرسودگی تحصیلیاسترس ادراک شدهفشارزاهای آموزشی
-
نویسنده مسئول : فرامرزی، حمید ؛ نویسنده : مکتبی، غلامحسین ؛ قاسمی خواه، سمیه ؛ فرزادی، فاطمه ؛
(9 صفحه - از 346 تا 354 )
کلیدواژه ها:خودکارآمدی تحصیلیجهت گیری انگیزشیهویت تحصیلی
-
نویسنده : وفائی، حمید ؛ مکارم، عباس ؛ ایلدرآبادی، اسحاق ؛ خلفی، علی ؛ نویسنده مسئول : کریمی مونقی، حسین ؛
(11 صفحه - از 355 تا 365 )
کلیدواژه ها:پرستارانآموزش استاد محورآموزش مساله محورخطاهای گزارش نویسی
-
نویسنده : بیگدلی، زاهد ؛ رجبی، غلامرضا ؛ نویسنده مسئول : نصیری، ماریا ؛
(12 صفحه - از 366 تا 377 )
کلیدواژه ها:دانشجویانرفتار اطلاعاتیراهبردهای خودتنظیمیباورهای انگیزشی