Winter & Spring 2022, Volume 5 - Number 1 رتبه B (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده مسئول : Ansari، Zahra ؛ نویسنده : Samadi، Parvin ؛
(12 صفحه - از 1 تا 12 )
کلیدواژه ها:CurriculumDecentralizationChallenges and OpportunitiesMulticulturalism and Culture
-
نویسنده مسئول : RostamPour، Mohammad ؛ نویسنده : Niroomand، Seyyedeh Mitra ؛
(22 صفحه - از 13 تا 34 )
کلیدواژه ها:field dependenceemotional intelligenceMotivationVocabulary Breadthlexical knowledgeindependence cognitive stylesfield dependence/independence cognitive styles
-
نویسنده مسئول : Kavepisheh، Farnoosh ؛ نویسنده : Fathi Vajargah، Kourosh ؛ Arefi، Mahboubeh ؛ Mobaraki، Mohammad Hasan ؛
(24 صفحه - از 35 تا 58 )
کلیدواژه ها:Entrepreneurship educationsecondary educationEU member states
-
نویسنده : Rajabi، Masoud ؛ Faghihi، Alireza ؛ نویسنده مسئول : Mohammadi Naeini، Mojgan ؛
(20 صفحه - از 59 تا 78 )
کلیدواژه ها:Sustainable DevelopmentModel designSustainable Secondary Education
-
نویسنده مسئول : Fetehi Rad، Neda ؛ نویسنده : Hosseini، Najmeh Khadem ؛
(22 صفحه - از 79 تا 100 )
کلیدواژه ها:ComplexityWritingAccuracySocial networkingShad application
-
نویسنده مسئول : Heydari، Marzieh ؛ نویسنده : Soltani، Ali ؛
(12 صفحه - از 101 تا 112 )
کلیدواژه ها:Financial performanceIntellectual capitaldynamic capability
-
نویسنده مسئول : Bahmei، Somayeh ؛ نویسنده : Enayati، Taraneh ؛
(26 صفحه - از 113 تا 138 )
کلیدواژه ها:Higher educationContent analysisQuality of Educational ServicesBarriers and challenges
-
نویسنده مسئول : Hamedi، Afifeh ؛
(16 صفحه - از 139 تا 154 )
کلیدواژه ها:ResponsibilityMoral Intelligenceelementary school teacherscity of Bushehr
-
نویسنده : azizzadeh، Fatemeh ؛ Nami، Kolsoom ؛ Sabahizadeh، Mahmood ؛ نویسنده مسئول : Dehghani Ghanatghestani، Mohsen ؛
(17 صفحه - از 156 تا 172 )
کلیدواژه ها:Environmental EducationSecond Step StatementFirst Secondary
-
نویسنده : Sayad Deghatkar، Victoria ؛ Valipour، Valeh ؛ نویسنده مسئول : Khodareza، Mohammad Reza ؛
(17 صفحه - از 173 تا 189 )
کلیدواژه ها:ComplexityAccuracyfluencydynamic written corrective feedback
-
نویسنده : Tajik، Alireza ؛ Etemad Ahari، Alaeddin ؛ نویسنده مسئول : Saber Garkani، Afsaneh ؛
(20 صفحه - از 190 تا 209 )
کلیدواژه ها:Environmental KnowledgeEnvironmental AttitudeEnvironmental LiteracyEnvironmental CurriculumEnvironmental Skills and Performance
-
Analysis of elementary teachers' lived experiences of Lesson Study and presenting a conceptual model
نویسنده : Rezaei، Mehri ؛ Davaei، Mehdi ؛ نویسنده مسئول : Ahmadi، Gholam Ali ؛
(18 صفحه - از 210 تا 227 )
کلیدواژه ها:elementary schoollesson studyTeachers' lived experiences