بهار و تابستان 1402- شماره 13
-
نویسنده مسئول : کارخانه، مریم ؛ نویسنده : میرزایی حصاریان، محمد باقر ؛ گل پور، لیلا ؛
(29 صفحه - از 13 تا 41 )
کلیدواژه ها:آزمون مهارت درک خوانداریفارسی آموزان غیرایرانیروایی
-
نویسنده مسئول : ابراهیمی، شیما ؛ نویسنده : کاظمی، فاطره ؛
(27 صفحه - از 43 تا 69 )
کلیدواژه ها:آموزش مجازیآموزش زبان فارسیغیرفارسیزبانانالگوی مفهومی آموزشکلانشایستگیها
-
نویسنده مسئول : مو، هونگ یان ؛ نویسنده : طبری شاهاندشت، نرگس ؛
(28 صفحه - از 71 تا 98 )
کلیدواژه ها:زبان فارسیزبان چینیایران شناسیچین شناسیمرکز کنفوسیوسیک جاده _ یک کمربند
-
نویسنده : فلاح، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : خواجوی، یاسر ؛
(32 صفحه - از 99 تا 130 )
کلیدواژه ها:ابزار سنجشنگارش و ویرایشرعایت اصول نگارشدانشگاه سلمان فارسیمهارت نگارش
-
نویسنده : رستمی، رویا ؛ امیریان، زهرا ؛ نویسنده مسئول : رفیعی، عادل ؛
(39 صفحه - از 131 تا 169 )
کلیدواژه ها:کلیله و دمنهمهارت خواندنسادهسازیرویکرد تکلیف محورفارسیآموزان سطح متوسط
-
نویسنده : لیو، چیان ؛
(14 صفحه - از 171 تا 184 )
کلیدواژه ها:تحلیل مقابلهایآموزش زبان فارسیمثلهای فارسیمثلهای چینیفارسیآموز چینی
-
نویسنده مسئول : مصطفی پور، اشکان ؛ نویسنده : ابراهیمی شهرآباد، رقیه ؛
(26 صفحه - از 185 تا 210 )
کلیدواژه ها:روشرویکردطرح درسیزبان برای اهداف ویژه دانشگاهیرویکرد محتوا محور
-
نویسنده : بازدار، تهمینه ؛
(27 صفحه - از 211 تا 237 )
کلیدواژه ها:زبان فارسیزبان چینیبررسی تطبیقیزمان دستورینمود در دستور زبانزبانشناسی پیکرهای
-
نویسنده مسئول : معینی، علی اصغر ؛ نویسنده : فاطمی منش، علی ؛
(46 صفحه - از 238 تا 283 )
کلیدواژه ها:رویکرد ارتباطیشاخصهای ارزیابیدستور آموزشیمنابع آموزش زبان فارسیمفاهیم دستوری
-
نویسنده مسئول : فرخ، زهرا ؛ نویسنده : سلیمانی، حسن ؛
(22 صفحه - از 285 تا 306 )
کلیدواژه ها:راهبردهای یادگیریمهارتهای زبانیمهارت گوش دادنآموزش زبان فارسی
-
نویسنده مسئول : کلاری، فاطمه ؛ نویسنده : صحرایی، رضا مراد ؛
(30 صفحه - از 307 تا 336 )
کلیدواژه ها:مبتداسازیآموزش زبان فارسیپردازش درونداداصل اولین اسماصل احتمال رخداد
-
نویسنده مسئول : شیردست بهنمیری، مهشید ؛ نویسنده : میردهقان فراشاه، مهین ناز ؛
(17 صفحه - از 337 تا 353 )
کلیدواژه ها:فرهنگ ایرانیعناصر فرهنگیارزیابی منابع آموزشی آزفاپرفا 1انگاره تلفیقیمحتوای فرهنگی