پاییز 1390 - شماره 4
-
رسانه دینی و چیستی آن
نویسنده : شرف الدین، سید حسین ؛
(39 صفحه - از 13 تا 51 )
کلیدواژه ها: دین کارکرد فرهنگ رسانه هنجار تلویزیون رسانه دینی
-
اندیشه ارتباطی ابن خلدون و هابرماس
نویسنده : خانمحمدی، کریم ؛
(17 صفحه - از 52 تا 68 )
کلیدواژه ها: عقلانیت ارتباطات سلطه هابرماس ابن خلدون کنش ارتباطی
-
بازنمایی دین در سینمای ایران: تحلیل کیفی فیلم سینمایی «طلا و مس»
نویسنده : موحدی، محمد باقر ؛ حیدری، حسین ؛
(21 صفحه - از 69 تا 89 )
کلیدواژه ها: اخلاق بازنمایی تحلیل محتوا سینمای دینی طلا و مس
-
تصویر یهودی - مسیحی از مفهوم اسلام «جهان پس از مرگ» در سینمای ایران
نویسنده : جوادی یگانه، محمد رضا ؛ آقاسی، محمد ؛
(24 صفحه - از 90 تا 113 )
کلیدواژه ها: جهان پس از مرگ سینمای ایران سینمای معناگرا رویکرد یهودی ـ مسیحی سینمای امریکا
-
نقش اینترنت در تغییر ارزش های دینی
نویسنده : حسینی، سیدعباس ؛
(18 صفحه - از 114 تا 131 )
کلیدواژه ها: اینترنت پرورش تغییر ارزشها ارزشهای دینی نظریه خشنودی رابطه کلمه و معنا