-
1.
نویسنده : Gooniband Shooshtari، Zohreh ؛ Davoodi، Ali ؛ Jalilifar، Alireza ؛
مجله:Applied Research on English Language»November 2022, Volume 10 - Number 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 99 تا 131 )
کلیدواژه ها:convergenceBilingual conversationhierarchical temporal structureAllan Factorlingua receptiva
-
2.
نویسنده : Gooniband Shooshtari، Zohreh ؛ Jalilifar، Alireza ؛ Biparva Haghighi، Somaye ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2017, Volume 35 - Number 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 157 تا 190 )
کلیدواژه ها:ESAPAcademic writinglearning transfermultimodalityteam-teachingTeachingEnglish
-
3.
نویسنده مسئول : Soleimani، Hassan ؛ نویسنده : Rouhi، Afsar ؛ Jalilifar، Alireza ؛ Rahmanian، Mahboubeh ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Summe 2020, Volume 7 - Number 3 رتبه الف/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:Collaborative writingCollective ScaffoldingAugmented RealityVirtual Realityabstract genre structure
-
4.
نویسنده : Jalilifar، Alireza ؛ Alipour، Mohammad ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2017, Volume 36 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 85 تا 110 )
کلیدواژه ها:Introductionresearch articlesthematicitythematic organizationargumentative writingRAMABARAs
-
5.
نویسنده : Jamalvandi، Behrouz ؛ Jafarigohar، Manoochehr ؛ Jalilifar، Alireza ؛ Soleimani، Hassan ؛
مجله:Applied Research on English Language»November 2020، Volume 9 - Number 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 449 تا 475 )
کلیدواژه ها:Mediationsociocultural theoryWillingness to CommunicatescaffoldingTask-based Instruction
-
6.
نویسنده : Hoomanfard، Mohammad Hamed ؛ Jafarigohar، Manoochehr ؛ Jalilifar، Alireza ؛ Hosseini Masum، Seyyed Mohammad ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Summer and Autumn 2018,Volume 9 - Issue 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 24 تا 46 )
کلیدواژه ها:ThesisWritten Feedbackdissertationgraduate studentsSupervisors, TEFL
-
7.
نویسنده : Jalilifar، Alireza ؛ Bardideh، Ali ؛ Shooshtari، Zohreh ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2018, Volume 37 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 127 تا 158 )
کلیدواژه ها:Appraisal frameworkAcademic and journalistic textsattitudinal resourcesevaluative languagelexico-grammatical Resources