-
1.
نویسنده : جهانگرد، حمیده ؛ درتاج، فریبرز ؛ سعادتی شامیر، ابوطالب ؛ نویسنده مسئول : قربان جهرمی، رضا ؛
مجله:روانشناسی تربیتی»بهار 1401 - شماره 63 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 32 تا 58 )
کلیدواژه ها:تحمل ابهامنیاز به شناختحافظه کارینیاز به خاتمهنگرش به یادگیریاطلاعاتدانشآموزانپژوهش
-
2.
نویسنده : نهروانیان، پروانه ؛ عسگری، پرویز ؛ درتاج، فریبرز ؛ نادری، فرح ؛ بختیارپور، سعید ؛
مجله:پژوهش در نظام های آموزشی»بهار 1397 - شماره 40 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 7 تا 24 )
کلیدواژه ها:حافظه کاریآموزش شناختیتوجه متمرکزکودکان مضطرب
-
3.
نویسنده : کلانتر قریشی، منیر ؛ برج علی، احمد ؛ زامیاد، عباس ؛ درتاج، فریبرز ؛
مجله:مطالعات روانشناسی بالینی»بهار 1391 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 65 تا 88 )
کلیدواژه ها:اضطرابنوجوانیحافظه کاریتن آرامی