-
1.
نویسنده : جلالزاده، سیدرضا ؛ کاظمی، علی ؛ انصاری، آذرنوش ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1397، دوره بیست و دوم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 105 تا 134 )
کلیدواژه ها:دلفیعملکرد برندارزش ویژه برند از دیدگاه مشتریارزش ویژه رابطه مشتری
-
2.
نویسنده : حاتمی نسب، سید حسن ؛ صنایعی، علی ؛ امیری عقدایی، سید فتح الله ؛ کاظمی، علی ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 211 تا 240 )
کلیدواژه ها:دلفیبندر خشکدیمتلحمل و نقل با چند وسیله نقلیهمناطق پشت ساحلی
-
3.
نویسنده : حاتمی نسب، سید حسن ؛ صنایعی، علی ؛ امیری عقدایی، سید فتح الله ؛ کاظمی، علی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 205 تا 229 )
کلیدواژه ها:دلفیDEMATELبندر خشکحمل و نقل با چند وسیله نقلیهمناطق پشت ساحلیدیماتلDry PortDelphiتوسعهتوسعه