موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 22 |
علوم تربیتی 1 |
جغرافیا 1 |
علوم اجتماعی 1 |
اقتصاد 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 26 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 13 |
علمی-پژوهشی 6 |
الف 5 |
A 1 |
د 1 |
-
1.
تأثیر مدیریت دانش مشتری بر خلق ارزش سازمانی در تجارت الکترونیک B2C
نویسنده : شریفی، ماندانا ؛ انصاری، آذرنوش ؛ نویسنده مسئول : صنایعی، علی ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 254 تا 275 )
کلیدواژه ها: مدیریت دانش مشتری تجارت الکترونیک B2C خلق ارزش سازمانی
-
2.
طراحی مدل کجرفتاری ناشی از سوگیریهای ذهنی مشتریان در صنعت مالی؛ مطالعۀ موردی: مشتریان بانک و بورس
نویسنده : عموئی، ایمان ؛ انصاری، آذرنوش ؛ نویسنده مسئول : امیری عقدایی، سید فتحالله ؛
مجله : تحقیقات بازاریابی نوین » تابستان 1401 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 67 تا 90 )
کلیدواژه ها: کجرفتاری مشتریان سوگیری ذهنی سوگیری حسی سوگیری اعتقادی سوگیری شناختی
-
3.
تاثیر سرمایه اجتماعی بیرونی بر عملکرد صادراتی با تبیین نقش میانجی قابلیتهای پویا
نویسنده مسئول : قادری، هانیه ؛ نویسنده : رضائی دولت آبادی، حسین ؛ انصاری، آذرنوش ؛
مجله : مدیریت کسب و کارهای بین المللی » بهار 1401 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها: سرمایه اجتماعی عملکرد صادراتی قابلیت های پویا
-
4.
طراحی و بهبود مدل عوامل موثر بر بازاریابی محتوایی در صنعت خرده فروشی آنلاین
نویسنده : دادوند، علی ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛ انصاری، آذرنوش ؛ نویسنده مسئول : صنایعی، علی ؛
مجله : مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند » زمستان 1400 - شماره 38 رتبه الف (وزارت علوم (38 صفحه - از 71 تا 108 )
کلیدواژه ها: بازاریابی محتوایی بازاریابی دیجیتال الگوی سه شاخگی محتوا بازاریابی اینترنتی
-
5.
مفهومسازی تصویر برند با استفاده از نظریۀ فضای روانی زندگی در صنعت بانکداری
نویسنده : اسحقی دروی، سید محمد صادق ؛ انصاری، آذرنوش ؛ نویسنده مسئول : رنجبریان، بهرام ؛
مجله : تحقیقات بازاریابی نوین » بهار 1400 - شماره 40 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 87 تا 110 )
کلیدواژه ها: صنعت بانکداری تصویر برند نظریه فضای روانی زندگی تصویرهای مقایسهایی رفاه شهروندی ناشی از عملیات بانک
-
6.
ارائه مدل کسب مزیت رقابتی پایدار در صنعت جرثقیل ایران
نویسنده : فدایی فتح ابادی، فرشید ؛ شاهین، ارش ؛ صنایعی، علی ؛ نویسنده مسئول : انصاری، اذرنوش ؛
مجله : پژوهشنامهی مدیریت اجرایی » بهار و تابستان 1400، سال سیزدهم - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 236 تا 247 )
کلیدواژه ها: هوش رقابتی مزیت رقابتی پایدار ﻫﻮش ﺳـﺎزﻣﺎﻧﯽ عدم قطعیت محیطی بالا قابلیتهای بازاریابی صنعتی
-
7.
مدل سازی آسیب پذیری بافت های شهری تحت سناریوهای مختلف به منظور مدیریت بحران در برابر زلزله (مطالعۀ موردی: منطقۀ یک شهرداری تهران)
نویسنده مسئول : پویان، محمد حسن ؛ نویسنده : صنایعی، علی ؛ انصاری، آذرنوش ؛
مجله : پژوهش های جغرافیای انسانی » زمستان 1399، دوره پنجاه و دوم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 1275 تا 1293 )
کلیدواژه ها: سیستم اطلاعات جغرافیایی شهر تهران سناریو آسیب پذیری فرایند تحلیل سلسله مراتبی منطقة یک
-
8.
مدل مفهومی یکپارچه مبتنی بر تمامیت برای ایجاد، نگهداشت و توسعه قابلیتهای بازاریابی، مزیت رقابتی پایدار و عملکرد برتر کسبوکار
نویسنده : سلیمی، احمد ؛ انصاری، آذرنوش ؛ گزارشگر : صنایعی، علی ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 594 تا 626 )
کلیدواژه ها: مدیریت دانش مزیت رقابتی پایدار تمامیت قابلیتهای بازاریابی هوشمندی کسبوکار یادگیری مستمر سازمانی
-
9.
تدوین استراتژی توسعه حوزه پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از روش SWOT، SPACE و QSPM(مطالعه واحدهای استان تهران و البرز)
نویسنده : حمزه پور، فرهاد ؛ فتحی، سعید ؛ انصاری، آذرنوش ؛ نویسنده مسئول : رنجبریان، بهرام ؛
مجله : رهیافتی نو در مدیریت آموزشی » مرداد و شهریور 1399 - شماره 43 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (34 صفحه - از 93 تا 126 )
کلیدواژه ها: پژوهش برنامه ریزی استراتژیک تحلیل درونی تحلیل بیرونی
-
10.
طراحی مدل تاثیر بازارگرایی صادراتی و مدیریت طراحی محصول بر عملکرد صادراتی شرکتهای صادرکننده صنایعدستی ایران
نویسنده : مددخانی، مهدی ؛ شاهین، ارش ؛ انصاری، اذرنوش ؛ نویسنده مسئول : کاظمی، علی ؛
مجله : پژوهش های مدیریت در ایران » تابستان 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 171 تا 204 )
کلیدواژه ها: عملکرد صادراتی تحلیل تم مدیریت طراحی بازارگرایی صادراتی