-
1.
نویسنده : طبرسا، غلامعلی ؛ رضائیان، علی ؛ نظر پوری، امیر هوشنگ ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 47 تا 72 )
کلیدواژه ها:هوشمندی رقابتیسرمایه های فکریجوامع دانشیهوشمندی انسانیهوشمندی ساختاریسازمان های دانش بنیانهوشاطلاعاتدانشسازمانمزیت رقابتیمدلهوشمندی سازمانی
-
2.
نویسنده : فلاح، محسن ؛ رضائیان، علی ؛ نویسنده مسئول : حق شناس کاشانی، فریده ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1399 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 17 تا 38 )
کلیدواژه ها:مشتری مداریصنعت بانکداری ایرانمهندسی مجدد کسب و کارمشتریمهندسی مجدد کسبوکارصنعت بانکداریطراحیمدل