-
1.
نویسنده : میری، طیبه ؛ حاتمی نسب، سید حسن ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (10 صفحه - از 948 تا 957 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات رضایت مشتری تاپسیس انتظارات مشتری تصویر ذهنی برند
-
2.
نویسنده : زنجیرچی، سید محمد ؛ حاتمی نسب، سید حسن ؛ دره زرشکی، نعیمه ؛
مجله:کتابداری و اطلاع رسانی»تابستان 1389 - شماره 50 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (41 صفحه - از 267 تا 307 )
کلیدواژه ها:رتبهبندیتاپسیس: چابکی کتابخانهمدیریت کیفیت فراگیر کتابخانهتحلیل رگرسیون چندمتغیریمدیریت کیفیت فراگیرکارکنانکتابخانهکیفیتاطلاعاترگرسیونسازمان