-
1.
بررسی خوانش پستمدرنیسم از تحولات دانش با تأکید بر دیدگاه لیوتار و الزامات آن برای عناصر برنامۀ درسی
نویسنده مسئول : قادریانی، هادی ؛ نویسنده : فیاض، ایران دخت ؛ قادری، مصطفی ؛ رهنما، اکبر ؛
مجله:پژوهش در برنامه ریزی درسی»بهار 1401 - شماره 72 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (12 صفحه - از 166 تا 177 )
کلیدواژه ها:پستمدرنیسمعناصر برنامۀ درسیتحولات دانشخوانش لیوتار از دانشلیوتاراطلاعاتدانشپستمدرنآموزشبرنامۀ درسیتعلیم و تربیتآموزش و پرورش
-
2.
نویسنده : عامری، شهربانو ؛ سبحانی نژاد، مهدی ؛ رهنما، اکبر ؛
مجله:پژوهش در برنامه ریزی درسی»بهار 1395 - شماره 48 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 70 تا 81 )
کلیدواژه ها:رویکرد برنامه درسیاعضای هیأت علمی دانشگاه شاهدرویکرد تمایزیرویکرد تمرکزیرویکرد مصالحه جویانه