کلیدواژه برنامه درسی / (1127 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
تبیین عناصر برنامه درسی مبتنی بر طبیعت برای دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی
نویسنده : آوری، سلیمان ؛ علی عسگری، مجید ؛ نویسنده مسئول : حسینی خواه، علی ؛
مجله : تدریس پژوهی » پاییز 1401 - شماره 29 ISC (37 صفحه - از 106 تا 142 )
کلیدواژه ها: آموزش برنامه درسی طبیعت دوره ابتدایی یادگیری تجربی سنتزپژوهی آموزش محیطزیست یادگیری در فضای آزاد
-
2.
واکاوی تربیت دینی بر اساس نقش خانواده با تاکید بر برنامه درسی
نویسنده مسئول : سلیمی، لادن ؛ نویسنده : مهدی نیا، معصومه ؛
مجله : دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی » اردیبهشت 1402، سال ششم - شماره 60 (13 صفحه - از 1 تا 13 )
کلیدواژه ها: خانواده آﻣﻮزش و ﭘﺮورش ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ درﺳﯽ ﺗﺮﺑﯿﺖ دﯾﻨﯽ اﻟﮕﻮﻫﺎ
-
3.
ویژگی های برنامه درسی کارآفرینی فناورانه در دوره ابتدایی
نویسنده : خاوری، سمیه ؛ یوسف زاده چوسری، محمد رضا ؛ نویسنده مسئول : سراجی، فرهاد ؛
مجله : مطالعات برنامه درسی » بهار 1402 - شماره 68 ISC (22 صفحه - از 57 تا 78 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی دوره ابتدایی کارآفرینی فناورانه مرور سیستماتیک
-
4.
شناسایی و اعتباریابی ویژگیهای مطلوب عناصر چهارگانه برنامه درسی مبتنی بر مهارتهای حل مسئله آموزش مطالعات اجتماعی دوره کارشناسی آموزش ابتدایی
نویسنده : رحمانی، احد ؛ احقر، قدسی ؛ نویسنده مسئول : عصاره، علیرضا ؛
مجله : مطالعات برنامه درسی » بهار 1402 - شماره 68 ISC (26 صفحه - از 171 تا 196 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان مهارتهای حل مسئله آموزش مطالعات اجتماعی
-
5.
اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی پژوهشگری دبیران دوره دوم متوسطه براساس الگوی اکر
نویسنده مسئول : مولودی، سیامند ؛ نویسنده : مجلل، محمد علی ؛ ملکی آوارسین، صادق ؛ دانشور هریس، زرین ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » اسفند 1401 - شماره 28 ISC (21 صفحه - از 218 تا 238 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی دبیران پژوهشگری الگوی اکر
-
6.
طراحی و اعتبارسنجی الگوی مطلوب برنامه درسی مطالعات اجتماعی خدمت محور بر اساس الگوی IPARD برای دوره اول متوسطه
نویسنده : گوگانی، داود ؛ ایمان زاده، علی ؛ رنجدوست، شهرام ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » اسفند 1401 - شماره 28 ISC (20 صفحه - از 1096 تا 1115 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره متوسطه اول یادگیری خدمت محور الگوی آیپارد
-
7.
بررسی تطبیقی عنصر محتوای کتب در برنامه درسی رسمی آموزش علوم تجربی ایران با ژاپن ، آلمان، انگلستان ،فرانسه و آمریکا
نویسنده : یزدان پناه، محسن ؛ مرزوقی، رحمت اله ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » اسفند 1401 - شماره 28 ISC (21 صفحه - از 1883 تا 1903 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی مطالعه تطبیقی آموزش علوم تجربی رویکرد فعال تحلیل محتوای کتب
-
8.
ارائه الگوی برنامه درسی مدارس هوشمند در ایران در دوره متوسطه
نویسنده : قانع، زهرا ؛ رحمانی، جهانبخش ؛ نویسنده مسئول : یار محمدیان، محمد حسین ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » اسفند 1401 - شماره 28 ISC (18 صفحه - از 2313 تا 2330 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی دوره متوسطه هوشمندسازی الگوی درسی
-
9.
شناسایی شیوه ها و ابزارهای ارزشیابی مولفه های برنامه های درسی در هر یک از سطوح ابتدایی
نویسنده : بامری، خیراله ؛ مومنی مهموئی، حسین ؛ زیرک، مهدی ؛ عجم، علی اکبر ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » اسفند 1401 - شماره 28 ISC (25 صفحه - از 2951 تا 2975 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی سطوح ابتدایی مولفه های برنامه ریزی
-
10.
شناسایی عوامل شناختی و رفتاری مؤثر بر برنامه درسی با تأکید بر مسئولیتپذیری در دانشآموزان
نویسنده : یوسف زاده، صدیقه ؛ دانشور هریس، زرین ؛ نویسنده مسئول : بقائی، حسین ؛
مجله : روانشناسی و روانپزشکی شناخت » بهمن و اسفند 1401، سال نهم - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (12 صفحه - از 79 تا 90 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی دانش آموز مسئولیت پذیری عوامل شناختی و رفتاری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (327 مقاله)
- ب (206 مقاله)
- الف (56 مقاله)
- A (48 مقاله)
- علمی-ترویجی (44 مقاله)
- A+ (38 مقاله)
- B (21 مقاله)
- ج (12 مقاله)
- د (12 مقاله)
- C (7 مقاله)
- بین المللی (2 مقاله)