-
1.
نویسنده : محمودی، فیروز ؛ فتحی اذر، اسکندر ؛ اسفندیاری، رجب ؛
مجله:پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت»زمستان 1388، سال دهم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 65 تا 82 )
کلیدواژه ها:مشارکت فعال دانشآموزتعامل کلامی معلم و دانشآموزانسیستم تجزیه و تحلیل ارتباط کلامی فلندرزگفتار محدود دانشآموزگفتار محدود دانشآموز و پیشرفت تحصیلیدانشآموزانتدریسمشارکتمعلممیزان مشارکتکلاس
-
2.
توصیف تجارب و ادراک معلمان و کارشناسان از آموزش در کلاسهای چندپایه دوره ابتدایی مناطق روستایی کلیبر
نویسنده : بشیری حدادان، گلثوم ؛ محمودی، فیروز ؛ رضاپور، یوسف ؛ ادیب، یوسف ؛
مجله:دانشور رفتار»پاییز و زمستان 1394 - شماره 55 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 107 تا 120 )
کلیدواژه ها:ادراک کارشناسان آموزشیتجارب معلمان چندپایهکلاسهای چند پایه
-
3.
نویسنده مسئول : فتحی عبدالهی، احمد ؛ نویسنده : نیکبخت، محمدرضا ؛ تحریری، آرش ؛ محمودی، فیروز ؛
مجله:پژوهش های نوین روانشناختی»زمستان 1400، شماره 64 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 152 تا 172 )
کلیدواژه ها:بار شناختیPBLحسابداری مالی پیشرفته
-
4.
نویسنده : محمودی، فیروز ؛ پورطالب، نرگس ؛ صادقی، فرزانه ؛
مجله:روش ها و مدل های روان شناختی»بهار 1397 - شماره 31 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (22 صفحه - از 47 تا 68 )
کلیدواژه ها:درماناضطراب امتحانفراتحلیل
-
5.
نویسنده : محمودی بردزردی، سعید ؛ فتحی اذر، اسکندر ؛ محمودی، فیروز ؛ بدری گرگری، رحیم ؛
مجله:روش ها و مدل های روان شناختی»بهار 1397 - شماره 31 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 111 تا 130 )
کلیدواژه ها:تفکر انتقادیالگوی پرسش و پاسخدرک مفاهیم مطالعات اجتماعی
-
6.
نویسنده : کریمی، سیدبهاالدین ؛ محمودی، فیروز ؛ بدری گرگری، رحیم ؛ نویسنده مسئول : ادیب، یوسف ؛
مجله:سلامت روان کودک»پاییز 1399، دوره هفتم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (11 صفحه - از 194 تا 204 )
کلیدواژه ها:جنسیتتحلیل خوشه ایسبک یادگیریپایه تحصیلیموضوع درسی
-
7.
نویسنده : سلطانی، اکبر ؛ ادیب، یوسف ؛ محمودی، فیروز ؛ واحدی، شهرام ؛
مجله:مطالعات اسلام و روان شناسی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 23 رتبه ب (حوزه علمیه/ISC (28 صفحه - از 22 تا 49 )
کلیدواژه ها:آموزش و پرورشدوره ابتداییهوشهای چندگانهتحلیل محتوا (آنتروپی شانون)کتاب هدیههای آسمانیکتابهای هدیههای آسمانیتحلیل محتوای کتابهای درسیپژوهش
-
8.
جایگاه برنامه مبتنی بر هوش های چندگانه در کتب درسی دوره اول ابتدایی براساس مولفه های هوش های چندگانه
نویسنده : سلطانی، اکبر ؛ محمودی، فیروز ؛ واحدی، شهرام ؛ نویسنده مسئول : ادیب، یوسف ؛
مجله:سلامت روان کودک»بهار 1399، دوره هفتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (10 صفحه - از 271 تا 280 )
کلیدواژه ها:برنامه درسیهوش های چندگانهکتاب های اول ابتدایی
-
9.
نویسنده : کریمی، سید بهاالدین ؛ سلطانی، اکبر ؛ نوظهوری، رامین ؛ محمودی، فیروز ؛
مجله:مشاوره شغلی و سازمانی»بهار 1394 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 82 تا 93 )
کلیدواژه ها:دلبستگی شغلیخودکارآمدی شغلیادراک سیاست های سازمانی
-
10.
نویسنده : بدریگرگری، رحیم ؛ محمودی، فیروز ؛ فتحی آذر، اسکندر ؛ محمودی بردزردی، سعید ؛
مجله:پژوهش های نوین روانشناختی»بهار 1398 - شماره 53 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 275 تا 304 )
کلیدواژه ها:تفکر انتقادیالگوی مناسبپرسش و پاسخدرک مفاهیم