-
1.
مفهومسازی یادگیری زائد و راهکارهای کاهش آن در نظام آموزش عالی ایران از دیدگاه صاحبنظران آموزش عالی
نویسنده : حسینی لرگانی، سیده مریم ؛ فتحی واجارگاه، کوروش ؛ عارفی، محبوبه ؛ زر افشانی، کیومرث ؛
مجله:مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی»بهار 1394 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 9 تا 33 )
کلیدواژه ها:مفهومسازیروش دلفینظام آموزش عالییادگیری زائد
-
2.
نویسنده مسئول : ظفریپور، طاهره ؛ نویسنده : عارفی، محبوبه ؛ فتحی واجارگاه، کورش ؛ محمدی، رضا ؛
مجله:مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی»بهار 1400 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 58 تا 90 )
کلیدواژه ها:ایراننظام آموزش عالیبازنگری برنامه درسی
-
3.
نویسنده : حسینی لرگانی، سید مریم ؛ فتحی واجارگاه، کوروش ؛ عارفی، محبوبه ؛ زرافشانی، کیومرث ؛
مجله:پژوهش در نظام های آموزشی»زمستان 1393 - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 149 تا 174 )
کلیدواژه ها:نظام آموزش عالیبرنامه درسی زایدیادگیری زاید