بهار 1394 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
مفهومسازی یادگیری زائد و راهکارهای کاهش آن در نظام آموزش عالی ایران از دیدگاه صاحبنظران آموزش عالی
نویسنده : حسینی لرگانی، سیده مریم ؛ فتحی واجارگاه، کوروش ؛ عارفی، محبوبه ؛ زر افشانی، کیومرث ؛
(25 صفحه - از 9 تا 33 )
کلیدواژه ها:مفهومسازیروش دلفینظام آموزش عالییادگیری زائد
-
نویسنده : تقیان، حسن ؛ مقدم زاده، علی ؛
(24 صفحه - از 34 تا 57 )
کلیدواژه ها:جنسیتعملکرد ریاضیمدلیابی معادلات ساختاری چند گروهیمطالعه تیمز
-
نویسنده : صالحی، کیوان ؛ بازرگان، عباس ؛ صادقی، ناهید ؛ شکوهی یکتا، محسن ؛
(43 صفحه - از 58 تا 100 )
کلیدواژه ها:مدارس ابتداییادراکات معلمانتجارب زیستهبرنامه ارزشیابی توصیفیآسیبهای احتمالیروشکیفی
-
نویسنده : قائمی پور، معصومه ؛ کرمی، مرتضی ؛ امین خندقی، مقصود ؛
(28 صفحه - از 101 تا 128 )
کلیدواژه ها:ارزشیابیفراارزشیابیاستانداردهای ارزشیابی برنامه
-
نویسنده : عبدالهی، بیژن ؛ فرهادی امجد، فرهاد ؛ قدیمی، فرهاد ؛
(25 صفحه - از 129 تا 153 )
کلیدواژه ها:ارزشیابیدانشجواستادپژوهش آمیخته
-
نویسنده : عبدلی، سمانه ؛ محمدحسنی، نسرین ؛
(21 صفحه - از 154 تا 174 )
کلیدواژه ها:یادگیری الکترونیکیارزشیابی یادگیری الکترونیکیسنتزپژوهی
-
نویسنده : جعفری هرندی، رضا ؛
(26 صفحه - از 175 تا 200 )
کلیدواژه ها:کارآیی بیرونیفارغالتحصیلدانشگاه فنی و حرفهایآموزشکده فنی و حرفهای