-
1.
نویسنده : گوهر رستمی، حمیدرضا ؛ عظیم زاده، سید مرتضی ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز و زمستان 1394 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 42 تا 56 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیکیفیت نتایجایستگاههای تندرستیپارکها
-
2.
نویسنده : گوهر رستمی، حمیدرضا ؛ مهرعلی تبار، حکیمه ؛ بنار، نوشین ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 159 تا 168 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداریرفتار مشتریانقصد خرید مجددرضایتمندی کلی
-
3.
نویسنده مسئول : قرمزی، سعیده ؛ نویسنده : بنار، نوشین ؛ غلامی قاجاری، حسن ؛ گوهررستمی، حمیدرضا ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»پاییز 1400 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 159 تا 172 )
کلیدواژه ها:احساساتکیفیت خدماتمشارکت ورزشیادراک از کیفیتنیات رفتاری.
-
4.
نویسنده : بنار، نوشین ؛ گوهر رستمی، حمیدرضا ؛ مهرعلی تبار، حکیمه ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»بهار و تابستان 1395 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 153 تا 168 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیوفادارینگرش مشتریقصد خرید مجدد