-
1.
تحلیل عامل جنسیت در اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام)
نویسنده : خلیلی، مریم ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ نویسنده مسئول : صفاری، مرجان ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1401 - شماره 11 (25 صفحه - از 132 تا 156 )
کلیدواژه ها:نگرشجنسیتشبکههای اجتماعیgenderattitudesocial networksاینستاگرامInstagramتبلیغات با استفاده از ورزشAdvertising Using Sport
-
2.
نویسنده مسئول : صفاری، مرجان ؛ نویسنده : فیاضی، فریبا ؛ نوروزی سید حسینی، رسول ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1401 - شماره 10 (29 صفحه - از 92 تا 120 )
کلیدواژه ها:اوقاتفراغترضایتوالیبالورزشکاران آماتورمشارکت تفریحی