کلیدواژه Instagram / (169 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
ظرفیتسنجی شبکههای مجازی در فضای اجتماعی و سیاسی ایران (مطالعه موردی اینستاگرام)
نویسنده مسئول : بیگدلو، مهدی ؛ نویسنده : متقی، ابراهیم ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » بهمن 1401 - شماره 27 ISC (19 صفحه - از 3908 تا 3926 )
کلیدواژه ها: هویت ارتباطات شبکه اجتماعی ارزشهای فرهنگی اینستاگرام
-
2.
واکاوی و ارائه مدل خودسانسوری در فضای مجازی با رویکرد گرانددتئوری در ایران
نویسنده : سلماسی، مرحمت ؛ شیری، طهمورث ؛ سلطانی فر، محمد ؛ نویسنده مسئول : نصیری، بهاره ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » دی 1401 - شماره 26 ISC (19 صفحه - از 39 تا 57 )
کلیدواژه ها: گرداندد تئوری مدل خودسانسوری خودسانسوری اینستاگرام
-
3.
ارتباط گفتمان هواداران در رسانههای اجتماعی با اقدامات خشونت آمیز
نویسنده : رزم پوش، مرتضی ؛ فرزان، فرزام ؛ بستام، مصطفی ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » دی 1401 - شماره 26 ISC (31 صفحه - از 978 تا 1008 )
کلیدواژه ها: خشونت فوتبال هواداران رسانه های اجتماعی اینستاگرام
-
4.
تحلیل ساختار مرتبط با انعکاس بدن در شبکه های مجازی اینستاگرام
نویسنده : فروغی، مریم ؛ مجیدی قهرودی، نسیم ؛ رسولی، محمد رضا ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » دی 1401 - شماره 26 ISC (37 صفحه - از 1611 تا 1647 )
کلیدواژه ها: بدن انعکاس تحلیل ساختار شبکه مجازی اینستاگرام
-
5.
ارائه مدل میانبرهای ذهنی کاربران بازاریابی تأثیرگذار در انتخاب اینفلوئنسرهای بازاریابی در بستر اینستاگرام
نویسنده : امینی، علیرضا ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ رستگاری، رضا ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 600 تا 624 )
کلیدواژه ها: اینستاگرام استراتژی بازاریابی تاثیرگذار مدل ساختاری معادلهای اینفلوئنسرهای بازاریابی
-
6.
گونهشناسی اخبار جعلی و شایعات کرونایی در رسانههای اجتماعی در ایران
نویسنده مسئول : قاسمی نژاد، عبدالرحیم ؛ نویسنده : زمردی، رضا ؛ خیامی، عبدالکریم ؛
مجله : مطالعات هنر و رسانه » پاییز و زمستان 1401، دوره چهارم - شماره 2 (31 صفحه - از 127 تا 157 )
کلیدواژه ها: توییتر رسانههای اجتماعی تلگرام اینستاگرام اخبار جعلی
-
7.
تجربههای شناختی و احساسی نوجوانان در استفاده از شبکۀ اجتماعی اینستاگرام
نویسنده : جواهری محمدی، عباس ؛ بهارشانجانی، ثمین ؛ نویسنده مسئول : وکیلی، مطهره ؛
مجله : پژوهش های کاربردی روان شناختی » پاییز 1401، سال سیزدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 139 تا 160 )
کلیدواژه ها: نوجوانان تجارب شناختی اینستاگرام تجارب احساسی
-
8.
نشانه شناسی هویت مصرفی در میان کاربران پر مخاطب ایرانی شبکه اجتماعی اینستاگرام
نویسنده : اصغرپورماسوله، احمدرضا ؛ نویسنده مسئول : داوری، حدا ؛
مجله : رسانه » تابستان 1401 - شماره 127 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 171 تا 192 )
کلیدواژه ها: مصرف هویت شبکة اجتماعی نشانهشناسی اینستاگرام
-
9.
چشمانداز هویت اجتماعی زنان بر اساس استفاده از اینستاگرام
نویسنده : بوربور، اکرم ؛ نویسنده مسئول : تاجیک اسماعیلی، سمیه ؛
مجله : پژوهش های ارتباطی » تابستان 1401 - شماره 110 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 159 تا 196 )
کلیدواژه ها: اینستاگرام زنان شهر تهران هویت اجتماعی متغیرهای جمعیتشناختی
-
10.
تجارب مادران از فرصت های هنجاری شبکه های اجتماعی مجازی در رابطه با فرزندان پسر ١١ تا ١٨ سال شهر اصفهان (مطالعه کیفی اینستاگرام )
نویسنده : زمانی، عباس ؛ تقی پور، فائزه ؛
مجله : جامعه شناسی ارتباطات » تابستان 1401، دوره دوم - شماره 8 (18 صفحه - از 3 تا 20 )
کلیدواژه ها: نوجوانان هنجارهای اجتماعی شبکه های اجتماعی شبکه های مجازی اینستاگرام
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (77 مقاله)
- الف (15 مقاله)
- علمی-پژوهشی (9 مقاله)
- B (7 مقاله)
- A (6 مقاله)
- ج (5 مقاله)
- د (2 مقاله)
- بین المللی (2 مقاله)
- C (2 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)