-
1.
نویسنده : امرایی، زینب ؛ بهرامی، شهاب ؛ ططری، منوچهر ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»تابستان 1402 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 84 تا 93 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتاماکن ورزشیمشتریگراییبازرگرایی
-
2.
نویسنده : بهرامی، شهاب ؛ کیانی، محمد سعید ؛ نظری، لیلا ؛
مجله:جغرافيا و روابط انساني»بهار 1401 - شماره 16 (24 صفحه - از 47 تا 70 )
کلیدواژه ها:اماکن ورزشیوفاداری مشتریایمنیانتظارات مشتریانحضور مجدد