کلیدواژه انتظارات مشتریان / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : بهرامی، شهاب ؛ کیانی، محمد سعید ؛ نظری، لیلا ؛
مجله:جغرافيا و روابط انساني»بهار 1401 - شماره 16 (24 صفحه - از 47 تا 70 )
کلیدواژه ها:اماکن ورزشیوفاداری مشتریایمنیانتظارات مشتریانحضور مجدد
-
2.
نویسنده : صابریان، حمید ؛ میرمیران، سید جلیل ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 79 (جلد ششم) (16 صفحه - از 29 تا 44 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریانوفاداری مشتریانتصویر برندارزش درک شدهانتظارات مشتریان
-
3.
نویسنده : بیکی احمدآبادی، عباس ؛ داودی، سید محمدرضا ؛ اسلامی، محمدرضا ؛
مجله:تحقیقات اقتصاد کشاورزی»تابستان 1398 - شماره 42 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (28 صفحه - از 39 تا 66 )
کلیدواژه ها:منطق فازیمدل کانوتکنیک TOPSISتکنیک AHPانتظارات مشتریان
-
4.
نویسنده : فولادگر، حمیدرضا ؛ سقایی، عباس ؛
مجله:مدیریت فردا»تابستان 1398 - شماره 59 ISC (12 صفحه - از 147 تا 158 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیانتظارات مشتریانمدل رضایت مشتریشکایت و اعتماد مشتریانکیفیت ادراک شده از خدمات
-
5.
نویسنده : دهقان دهنوی، حسن ؛ دلشاد، زهرا ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»تابستان 1397 - شماره 104 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 91 تا 110 )
کلیدواژه ها:مدیریت کیفیت جامعشبیهسازیانتظارات مشتریانمدل پویاییهای سیستمنمودار جریان
-
6.
نویسنده : اسماعیل پور، حسن ؛ شهبازی، سعید ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1397 - شماره 4 (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:تضمینپاسخگوییهمدلیکیفیت خدماتانتظارات مشتریاناعتماد و شواهد فیزیکی خدمات
-
7.
نویسنده : امین بیدختی، علی اکبر ؛ روحی پور، سپیده ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1392 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 160 تا 180 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتصنعت هتلداریویژگی های جمعیت شناختیانتظارات مشتریانمدل لادجسرو