-
1.
نویسنده : شاهمحمدی، دکتر عبدالرضا ؛
مجله:پژوهش های ارتباطی»بهار 1383 - شماره 37 ISC (24 صفحه - از 7 تا 30 )
-
2.
نویسنده : شاه محمدی، عبدالرضا ؛ هنجنی زاده، یگانه ؛
مجله:فرهنگ ارتباطات»تابستان 1390 - شماره 2 (28 صفحه - از 175 تا 202 )
کلیدواژه ها:جامعه اطلاعاتییادگیری اجتماعیاستفاده و خشنودیکاشتسواد رسانه ایبر جسته سازیشکاف اگاهی
-
3.
نویسنده : رسولی، محمد رضا ؛ شاه محمدی، عبدالرضا ؛ دولت آبادی فراهانی، لیلا ؛
مجله:فرهنگ ارتباطات»پاییز 1391 - شماره 7 (22 صفحه - از 143 تا 164 )
-
4.
نویسنده : شاه محمدی، عبدالرضا ؛ میرزائی پور، علی ؛
مجله:فرهنگ ارتباطات»بهار 1390 - شماره 1 (21 صفحه - از 145 تا 165 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتبانکپست بانک ایرانمشتری و اثربخشی
-
5.
نویسنده : شاه محمدی، عبدالرضا ؛
مجله:پژوهش های ارتباطی»بهار 1382 - شماره 33 ISC (14 صفحه - از 285 تا 298 )
-
6.
نویسنده : شاه محمدی، عبدالرضا ؛
مجله:پژوهش های ارتباطی»تابستان 1382 - شماره 34 ISC (12 صفحه - از 42 تا 53 )
-
7.
نویسنده : شاه محمدی، عبدالرضا ؛ طاعتی، آزاده ؛
مجله:فرهنگ ارتباطات»پاییز 1390 - شماره 3 (12 صفحه - از 90 تا 101 )