-
1.
نویسنده : Mortazavi، Mahboobeh ؛ Jafarigohar، Manoochehr ؛ Roohi، Afsar ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2017, Volume 35 - Number 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 133 تا 156 )
کلیدواژه ها:genre-transferabilityproblematizing scaffoldsstructuring scaffoldsEFLPreEnglish
-
2.
نویسنده : Mohammadkhani، Amir Ali ؛ Atai، Mahmood Reza ؛ Soleimani، Hassan ؛ نویسنده مسئول : Jafarigohar، Manoochehr ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2021, Volume 40 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 81 تا 118 )
کلیدواژه ها:Coursebook analysisGlobal coursebooksKnowledge process frameworkMultiliteracies approach
-
3.
نویسنده : Fakher، Zahra ؛ Jafarigohar، Manoochehr ؛ Vahdany، Fereidoon ؛ Soleimani، Hassan ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2016, Volume 35 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 1 تا 30 )
کلیدواژه ها:sociocultural theoryDyadic InteractionL2 pragmaticsmatched level dyadsmixed level dyadsEFLODCTZPDDA
-
4.
نویسنده : Jafarigohar، Manoochehr ؛ Khanjani، Amin ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2015, Volume 6 - Number 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 67 تا 94 )
کلیدواژه ها:PerceptionEFLacademic listeningTBLTexperiential learning styleKolbEllisTask