-
1.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ معینی، حسین ؛ شفیعی، مرتضی ؛ یزدان شناس، مهدی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1389، دوره دوم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 79 تا 94 )
کلیدواژه ها:تعهدروابط سازمان با سازمانرضایت از نتیجهرضایت از تعاملاطلاعاتخریدارفروشندهسازمانرضایت
-
2.
نویسنده : یزدان شناس، مهدی ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»زمستان 1392، دوره یازدهم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 137 تا 158 )
کلیدواژه ها:کارآفرینیکارآفرینی دولتیفرهنگ کارآفرینانه
-
3.
نویسنده مسئول : یزدان شناس، مهدی ؛ نویسنده : احمدخانی، محمد ؛
مجله:مدیریت منابع انسانی در ورزش»پاییز و زمستان 1395 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 33 تا 45 )
کلیدواژه ها:اعتمادحمایت سازمانی ادراک شدهادراک از حمایت سرپرستنگرشها و رفتارهای کاریکارکنانادراکسازمانینگرشرفتار شهروندی سازمانی
-
4.
نویسنده : یزدان شناس، مهدی ؛ خشنود، علی ؛
مجله:مدیریت دولتی»بهار 1393، دوره ششم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 189 تا 208 )
کلیدواژه ها:رفتار شهروندی سازمانیتوانمندسازی روانشناختیرفتار تسهیم دانشرفتار سازمانی مثبتگراسرمایة روانشناختیرفتارکارکنان
-
5.
نویسنده : یزدان شناس، مهدی ؛ شجاعی، محمد حسین ؛
مجله:مدیریت بهره وری»تابستان 1395 - شماره 37 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 51 تا 70 )
کلیدواژه ها:کار دانشیبهرهوری دانشانگیزش خودتنظیمکارکناندانشاطلاعاتسازمانبهرهوری کارکنان دانشیمدیریتمدیریت دانشکارکنان دانشی
-
6.
نویسنده : یزدان شناس، مهدی ؛ بهبهانی نیا، پریسا سادات ؛ ولی زاده لاریجانی، اعظم ؛
مجله:پژوهش های تجربی حسابداری»تابستان 1395 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 211 تا 236 )
کلیدواژه ها:عملکرد مالیمدلیابی معادلات ساختاریکارایی مدیریتادراک مشتریان از کیفیت خدمات
-
7.
نویسنده : یزدان شناس، مهدی ؛ پورمقدسیان، پویا ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار و تابستان 1395 - شماره 80 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 143 تا 156 )
کلیدواژه ها:هوش عاطفیارتباطات سازمانیبهبود عملکردواکنش کارکنان به تغییر