کلیدواژه ادراک مشتریان از کیفیت خدمات / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : یزدان شناس، مهدی ؛ بهبهانی نیا، پریسا سادات ؛ ولی زاده لاریجانی، اعظم ؛
مجله:پژوهش های تجربی حسابداری»تابستان 1395 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 211 تا 236 )
کلیدواژه ها:عملکرد مالیمدلیابی معادلات ساختاریکارایی مدیریتادراک مشتریان از کیفیت خدمات
-
2.
نویسنده : حاجیها، علی ؛ محمدی دیانی، مریم ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1389 - شماره 100 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 153 تا 176 )
کلیدواژه ها:قابلیت اعتمادپاسخگوییعوامل محسوسقابلیت اطمینن و همدلیکیفیت خدمات بیمهایمشتریشرکت بیمهمشتریانکیفیت خدماتادراک مشتریان از کیفیت خدماتکیفیت خدمات ارائهشده به مشتریان
-
3.
نویسنده : نجات، سید امیر رضا ؛ کوثرنشان، محمد رضا ؛ میرزاده، اکبر ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1388 - شماره 35 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 72 تا 84 )
کلیدواژه ها:کارکنانرفتار شهروندی سازمانیکیفیت خدماتمشتریمشتریانادراک مشتریان از کیفیت خدماتOCBs
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)