-
1.
نویسنده : احمدوند، فرزانه ؛ سرداری، احمد ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 63 تا 78 )
-
2.
نویسنده : سرداری، احمد ؛ دهدشتی، زهره ؛ احمدوند، فرزانه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1393 ، سال چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 21 تا 42 )
کلیدواژه ها:تصویر شرکتارزش ویژه برندوابعاد آنتلاشهای آمیزه بازاریابیپاسخهای مصرف کنندگانارزش ویژهمدلمصرفکنندگانمدل کیمقیمتترفیع